SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kayah ponownie w kampanii Meloradia

Ruszyła druga odsłona kampanii promocyjnej Meloradia (Eurozet) z udziałem Kayah. Akcję nadawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Propeller Film, UVMW i Zenith.

Article

Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki. Kayah promuje Meloradio od wiosny br.

Kampania obejmuje telewizję, internet, sieci kin oraz outdoor m.in. w wybranych salonach prasowych i stacjach benzynowych, a także reklamę dźwiękową w centrach handlowych w największych miastach nadawania Meloradia.

Uzupełnieniem kampanii jest urodzinowa zabawa antenowa, w której od poniedziałku do piątku przez cały wrzesień i październik słuchacze mogą wygrać weekendowe pobyty w SPA, a w finale samochód osobowy.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.

Meloradio wystartowało 4 września 2017 roku. Stacja zastąpiła ZET Gold, obecnie nadaje w 22 miastach.

Według badania Radio Track od stycznia do czerwca br. stacja miała 0,8 proc. udziału w rynku słuchalności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kayah ponownie w kampanii Meloradia

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
I co
A gdzie ten spot?
10 8
odpowiedź
User
mr_
Świadomość marki? A gdzie ona na tym plakacie widnieje? Rozumiem, że to zabieg celowy...
16 8
odpowiedź
User
eurobzdet
Po kampanii 0,9% udziału w rynku murowane ;)
19 8
odpowiedź
User
N
Nudne to radio. Nie ma tam nic ciekawego. Muzyka całkiem fajna, dobrze się słucha. Ale treść nie istnieje. Nie trafiłem jeszcze na Kayah, może tam jest coś interesującego.
14 8
odpowiedź
User
Ksyw
Znowu ratowanie tonącego radiowego trupa przez Eurozet. Meloradio tak samo skończy jak ZetGold. Planeta FM bez kampanii miała większe słuchalności niż obecne twory EZ-tu.
17 8
odpowiedź