SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kevin Roberts prezesem agencji Beattie Communications

Kevin Roberts, były prezes agencji reklamowej Saatchi&saatchi, w której przestał pracować po kontrowersyjnym komentarzu na temat równości płci w branży reklamowej, został nowym prezesem agencji public relations Beattie Communications.

Article

W sierpniu ub.r. Kevin Roberts stanowczo stwierdził, że dyskusja na temat równouprawnienia kobiet i mężczyzn w branży reklamowej powinna się skończyć, bo jest bezprzedmiotowa. Komentarz ten odnosił się do toczącej się w USA debaty wokół równości płci w branży reklamowej , a głównie tego, że kobiety w tej branży są dyskryminowane. Kevin Roberts stwierdził wówczas w jednym z wywiadów, że problem nie leży w równości płci, ale w mniejszej ambicji kobiet.

Robertsa skrytykowali wówczas nie tylko koledzy z branży reklamowej, ale też szefowie marketingu kilku firm. Po tych wypowiedziach szefostwo grupy Publicis, do której należy agencja Saatchi&Saatchi postanowiło wysłać Robertsa na urlop. Niedługo potem rozstał się z agencją.

Kevin Roberts jako prezes agencji Beattie Communications odpowiada za wsparcie senior managerów oraz międzynarodowy rozwój agencji i jej poszczególnych marek, m.in. Only Health, Only Retail, Only Tech, Only Crisis.

Agencja Beattie ma osiem biur w Wielkiej Brytanii. Pracuje dla takich klientów, jak Huggies, La Redoute.

Kevin Roberts karierę w branży reklamowej zaczynał w 1969 roku jako brand manager w firmie kosmetycznej Mary Quant. Potem pracował w dziale marketingu Gillette, skąd w 1975 roku przeszedł do Procter&Gamble. Był tam szefem marketingu. Po siedmiu latach odszedł do koncernu PepsiCo, . Był też dyrektorem operacyjnym w firmie Lion Nathan. Do Saatchi&Saatchi dołączył w 1997 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kevin Roberts prezesem agencji Beattie Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl