SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy serwis VOD kusi na święta darmowym seansem filmu "Kevin sam w domu"

Loomi, nowa platforma VOD, uruchomiona przez właściciela przeglądarki internetowej Opera, rozdaje świąteczne prezenty potencjalnym klientom. Proponuje widzom darmowe seanse na jeden z kultowych filmów z Kevinem w roli głównej. Obiecuje, że nie będzie przerywać go reklamami.

fot. materialy prasowefot. materialy prasowe

Bez tego filmu Polacy nie wyobrażają sobie świąt Bożego Narodzenia. Dlatego telewizja Polsat tradycyjnie zaprasza w wigilijny wieczór na kultową amerykańską komedię "Kevin sam w domu" z 1990 r. z Macaulayem Culkinem w roli głównej. W tym roku w ofercie handlowej Polsatu na grudzień najwyżej wyceniono spot właśnie przy tym filmie. Reklama kosztuje wtedy aż 73,7 tys. zł netto.

Kto jednak nie chce oglądać Kevina z reklamami, może skorzystać z promocji przygotowanej przez Loomi, nowy serwis streamingowy, uruchomiony przez właściciela przeglądarki internetowej Opera. "Aby móc obejrzeć filmy w internecie i to bez przerw na reklamy wystarczy się zarejestrować na specjalnej stronie w serwisie Loomi - https://opr.as/Kevin - i odebrać gwiazdkowy prezent od Opery. Liczba biletów na Kevina jest ograniczona" - czytamy w komunikacie właściciela Loomi. Dzięki specjalnej puli będzie można za darmo obejrzeć jeden z dwóch filmów: "Kevin sam w domu" lub "Kevin sam w Nowym Jorku".

- Jako jedyni na rynku platform VOD oferujemy Kevina do obejrzenia bez przerw na reklamę w prezencie od Opery - mówi Mattijs de Valk, VP Content Acquisition w Opera. - Dodatkowo widzowie będą mogli skorzystać z unikalnych i dotychczas niespotykanych funkcji naszego serwisu, jak np. interaktywny quiz. Będą mogli w trakcie oglądania filmów rozwiązać quiz i dowiedzieć się, jak dobrze znają film oraz dzielić się swoimi reakcjami z innymi na podejmowane przez Kevina i innych bohaterów filmu decyzje. W ten sposób chcemy zapewnić widzom inny wymiar świątecznej rozrywki filmowej.

Loomi rozszerzy działalność o kolejne rynki

Loomi.tv to samodzielna usługa strumieniowania wideo w internecie, obecnie dostępna w Polsce w wersji beta. Jest zintegrowana z przeglądarką Opera na komputery stacjonarne (Win, Mac, Linux). Serwis pozwala widzom również na przesyłanie treści na duży ekran telewizora czy rzutnika. Loomi w najbliższej przyszłości rozszerzy swoją działalność na kolejne rynki europejskie z dodatkowym wsparciem dla Smart TV i urządzeń mobilnych.  

Loomi zostało uruchomione w fazie beta dostępnej tylko na zaproszenie 12 października 2021 r. Opera zapytała wówczas beta testerów i testerki o ich pierwsze doświadczenia z Loomi. "Usługa została dobrze przyjęta i doceniona przez widzów i widzki, a większość respondentów i respondentek twierdzi, że serwis dobrze wygląda i skorzystają z niej ponownie" - chwali się właściciel.

Aby założyć konto, wystarczy wejść na stronę Loomi.tv i zacząć korzystać z platformy. Osoby posiadające konto Opery mogą go używać do logowania się do Loomi.tv.

Netflix liderem platform VOD w Polsce

Od wiosny ub.r. liderem zasięgowym wśród platform VOD w Polsce jest Netflix. W listopadzie tę platformę, jako stronę www i aplikacje na urządzenia mobilne i Smart TV, odwiedziło 13,02 mln polskich internautów, co dało 43,62 proc. zasięgu (według badania Mediapanel).

Od połowy ub.r. w naszym kraju obowiązuje opłata od podmiotów świadczących audiowizualne usługi medialne, określana jako podatek od VOD. W pierwszej połowie br. wpływy z tej daniny, zasilającej Państwowy Instytut Sztuki Filmowej, wyniosły 5,2 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Nowy serwis VOD kusi na święta darmowym seansem filmu "Kevin sam w domu"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
przekazior
Łamanie monopolu polsatu przez serwisy VOD - naturalna kolej rzeczy. A ci z loomi powinni dorzucić szklaną pułapkę.
odpowiedź
User
pasjonat
I bardzo dobrze, nie powinno być monopolu.
odpowiedź
User
hungaroing
ale dobry motyw, dawać za friko filmy utożsamiane z danym dniem i w ten sposób zyskać tych co nie mają kablówki! NICE!
odpowiedź