„KinoMagica” - interaktywny projekt MiniMini+ dla dzieci w kinach Multikino

Stacja MiniMini+ oraz sieć Multikino we współpracy z firmą Verne Vision przygotowały skierowany do dzieci projekt „KinoMagica”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„KinoMagica” - interaktywny projekt MiniMini+ dla dzieci w kinach Multikino

Dzięki technologii Anivatar mali widzowie obejrzą animacie i dubbing na żywo. Nowatorska formuła show sprawia, że widz aktywnie uczestniczy w pokazie.

Biorąc udział w pokazach z serii „KinoMagica” dzieci zobaczą Rybkę MiniMini na dużym ekranie, a także będą mogły wejść z nią w różnego rodzaju interakcje, takie jak rozmowa czy wspólne śpiewanie i taniec.

- Chcemy wyprzedzać trendy i być liderem nowych technologii, dlatego we współpracy z producentem anivatarów, firmą Verne Vision, wdrażamy nowatorską formułę pokazów, które są nastawione na interakcję. Wierzymy, że ten innowacyjny projekt przyciągnie do kin rzesze małych fanów Rybki MiniMini i wzbudzi wśród nich duże emocje. Już czekamy na pierwsze pokazy, to będzie wspaniałe uczucie: po tylu latach, móc wreszcie porozmawiać z Rybką MiniMini - tłumaczy Anna Gryglewicz, brand manager kanałów dziecięcych nc+.

Twórcy przygotowali trzy przedstawienia: „Rybka MiniMini i tajemnicza mapa”, „Rybka MiniMini poznaje świat dzieci” oraz „Urodziny Rybki MiniMini”.

Pokazy będą odbywać się w październiku, listopadzie i grudniu - w Multikinach w wybranych miastach w całej Polsce: Warszawie, Poznaniu, Tychach, Krakowie, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Gdańsku, Szczecinie, Koszalinie i Słupsku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa