Klient Twojego Klienta jest naszym Czytelnikiem

Nowa kampania Biura Reklam i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęła się nowa kampania przygotowana przez Moby Dick Warszawa dla Biura Reklam i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu".

Seria ogłoszeń w formie 2 teaserów oraz rozwiązującego zagadkę trzeciego ogłoszenia w symboliczny sposób ukazuje łańcuch zależności pomiędzy nadawcami przekazów reklamowych (wydawcą gazety i reklamodawcą) a czytelnikiem - czyli ostatecznym odbiorcą przekazów. Puentą jest sugestia wyrazistego oddzielenia świata własnych, subiektywnych opinii osób decydujących o planowaniu kampanii mediowych od świata wartości adresatów przekazów.

Kampania adresowana jest do firm pośredniczących w zakupie powierzchni reklamowej w "Super Expressie" (agencji reklamowych, domów mediowych). oraz wszyskich potencjalnych reklamowdawców. Działania są kontynuacją tegorocznych działań business to business "Super Expressu", zapoczątkowanych na wiosnę kampanią "Przyłapani".

Kampania będzie prowadzona od początku października do grudnia w prasie branżowej,  tygodnikach (Przekrój, Wprost, Newsweek) i tytułach ekonomicznych (Puls Biznesu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]