SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KlubOkazji.pl - Ringier Axel Springer wchodzi w zakupy grupowe

Ringier Axel Springer Polska uruchomił serwis zakupów grupowych KlubOkazji.pl. To kolejny wydawca prasowo-internetowy, który wchodzi w ten segment.

KlubOkazji.pl - Ringier Axel Springer wchodzi w zakupy grupowe

KlubOkazji.pl działa na zasadach typowych dla serwisów zakupów grupowych: produkt albo usługę można kupić ze zniżką sięgającą nawet 50 proc., jeśli w określonym czasie zadeklaruje to odpowiednio wielu użytkowników. Na stronie jest obecnie niewiele ofert - dosłownie kilka, z Warszawy i ogólnopolskich. Nie wiadomo jeszcze, kiedy witryna ruszy w pełnej postaci i z ilu miast będą prezentowane w niej oferty.


KlubOkazji.pl nie jest pierwszym serwisem e-commerce w portfolio Ringier Axel Springer Polska - wydawnictwo prowadzi już m.in. e-sklep Literia.pl. „Poszerzenie oferty firmy jest odpowiedzią na potrzeby odbiorców, którym pragniemy ułatwić skorzystanie z najciekawszych i najkorzystniejszych okazji w ich miastach” - brzmi uzasadnienie umieszczone na nowym serwisie.

Jednocześnie Ringier Axel Springer wchodzi w segment zakupów grupowych jako kolejny wydawca prasowo-internetowy. W maju br. serwis social shoppingowy HappyDay.pl uruchomiła Agora (więcej na ten temat), a jeszcze w ub.r. SweetDeal.pl udostępniły Media Regionalne (więcej). Swoje witryny tego typu mają też Allegro (Citeam.pl) i o2.pl (Ruszaj.pl), a do uruchomienia takiej strony szykuje się Onet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: KlubOkazji.pl - Ringier Axel Springer wchodzi w zakupy grupowe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eli Marmur
Ponoć pani Gienia z warzywnego też wchodzi w zakupy grupowe. Znajdzie jeszcze miejsce na rynku?
odpowiedź
User
myszor
No nie wierzę... Wiem, że to się mieliło po Internecie już jakiś czas temu, ale dalej się zastanawiam - czy dla każdego starczy tego tortu, tym bardziej, że liderzy wzięli największe kawałki
odpowiedź
User
salieri
Axel S. sie znacznie spoznil. W gronie mediow angazujacych sie w zakupy grupowe brakuje jeszcze tylko imperium Ojca Rydzyka.
odpowiedź
User
ironiczny
no i jak idzie Faktowi? Bo nic nie słyszę o ofertach, a inne portale zakupow grupowych szybują
odpowiedź
User
magnes
ten rynek jest już stanowczo przesycony. obecnie liczą się przede wszystkim dwa serwisy - gruper i groupon, i to z nimi internauci przede wszystkim kojarzą zakupy grupowe. moim zdaniem nic nie wskazuje na to, żeby oddały prowadzenie.
odpowiedź