1,49 mln widzów „Koła fortuny” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,49 widzów, o 130 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 47,33 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,49 mln widzów „Koła fortuny” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

„Koło fortuny” w sezonie 2018/2019 na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 1 września ub.r. do 8 czerwca br. w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.40. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 17,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/familiada-ogladalnosc-w-sezonie-2018-2019-tvp2-liderem-rynku,7171057842157185a ##

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 9 grudnia ub.r., który obejrzało średnio 2,92 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/europa-da-sie-lubic-15-lat-pozniej-1-5-mln-widzow-tvp2-liderem,7171059233650305a ##

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 11,65 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (7,87 proc.) oraz TVN (6,41 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce drugie, minimalnie przegrywając z Polsatem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2018/2019 wyniosły 47,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-2018-2019-ogladalnosc-norbi,7171058663282817a ##

„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-opole-2019-ogladalnosc-tvp2-liderem,7171070497998465a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu