Średnia widownia 20. edycji „Komisarza Alexa” (odcinków emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 2 do 16 września br.) wyniosła 1,01 mln osób.
Przełożyło się to na 9,03 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 23 września - śledziło go 1,05 mln osób.

Produkcja notuje o 30 tys. osób wyższą widownię względem 18. edycji emitowanej jesienią ub.r. Po trzech tygodniach gromadziła średnio 975 tys. widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w grupie 4+, 5,07 proc. w grupie 16-49 oraz 6,15 proc. w grupie 16-59.
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.

W roli głównej od połowy 19. serii występuje Jacek Knap. Serial na zlecenie TVP1 realizuje Sławomir Jóźwik, prezes Water Color Studio.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/archiwista-2-sezon-ogladalnosc-serial-tvp1,7169480333207169a ##











