SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd’s

Ruszył przetarg na obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Zlecenia broni agencja Grey Group Poland.

Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że Kompania Piwowarska brief przetargowy dotyczący piwa Redd’s przesłała kilku czołowym agencjom, m.in. Grey Group Poland, która przez ostatnie lata pracowała dla marki.

- Prowadzimy procedurę przetargową, ale ponieważ rozmowy mają charakter poufny, nie mogę przekazać żadnych dodatkowych informacji - tłumaczy Karolina Hasińska, specjalistka ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Według naszych ustaleń browar może zakończyć przetarg do października, a zwycięska agencja przygotuje kampanię Redd’s na sezon zimowy.

W tym roku piwo Redd’s trafiło do sprzedaży w nowych puszkach i butelkach, czemu towarzyszyły reklamy pod hasłem „Zasmakujące! Piwo i smak owoców” (zobacz szczegóły).

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględnienia internetu) Kompanii Piwowarskiej - do której należą też marki takie jak Lech, Tyskie, Żubr czy Dębowe Mocne - wyniosły 75,9 mln zł, o 11,1 proc. mniej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych browarów).

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl