Koniec drukowanego "Newsweeka"

Ostatnie drukowane wydanie renomowanego amerykańskiego tygodnika "Newsweek", który w przyszłym roku będzie miał 80 lat, trafi na rynek 31 grudnia 2012 roku. Później "Newsweek" będzie dostępny już tylko w wersji cyfrowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Od 2013 roku amerykański Newsweek przenosi się całkowicie do formatu cyfrowego. Nowy międzynarodowy serwis pod nazwą Newsweek Global nie zmieni treści znanych z dotychczasowej drukowanej wersji - będzie koncentrował się wokół najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata, opatrzonych eksperckim komentarzem i opinią.

Serwis Newsweek Global chce natomiast skoncentrować się na zaznajomionej z nowymi technologiami publiczności, która wiadomości o świecie czerpie za pośrednictwem Internetu oraz urządzeń mobilnych. Treści Newsweek Global będą dostępne po wykupieniu abonamentu, z wybranymi artykułami dostępnymi, podobnie jak do tej pory, na serwisie The Daily Beast.

- To bardzo trudny moment dla nas wszystkich, którzy kochamy romantyzm papieru i wyjątkowe koleżeństwo podczas gorączkowych godzin w piątki przed zamknięciem numeru. Jednak jeśli chcemy utrzymać poziom dziennikarstwa, który daje poczucie sensu naszej pracy, musimy przejść do cyfrowej przyszłości. - pisze Tina Brown, naczelna Newsweek USA.

grafika

Fakt, że amerykański Newsweek przenosi się na format cyfrowy nie wpływa na papierowe wydanie Newsweek Polska, które będzie ukazywało się bez zmian.

- Decyzja amerykańskiego wydawcy o rezygnacji z wersji drukowanej nie ma absolutnie żadnego wpływu na tygodnik Newsweek Polska. Tytuł, wydawany w Polsce od ponad 11 lat, ma bardzo mocną pozycję na rynku, cieszy się uznaniem czytelników i zainteresowaniem reklamodawców - mówi Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowy Ringier Axel Springer Polska.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu średnia sprzedaż ogółem „Newsweek Polska” wyniosła 129 490 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu