Koniec „Porannego rogala” w Zoom TV. Program oglądało 5,7 tys. widzów

Magazyn śniadaniowy „Poranny rogal” w Zoom TV oglądało średnio 5,7 tys. widzów. Emisja programu zakończyła się 12 grudnia. Po analizie wyników stacja ma zdecydować, czy magazyn może powrócić w przyszłości do ramówki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Koniec „Porannego rogala” w Zoom TV. Program oglądało 5,7 tys. widzów
Sławomir Zapała i „Kajra”

„Poranny rogal” w Zoom TV zadebiutował 4 lipca 2022 roku. Do 15 lipca produkcja emitowana była w dni powszednie o godz. 7.45 i 8.15, a od 22 lipca program oglądać można było raz dziennie - o 7.45. Ostatni odcinek cyklu stacja pokazała w poniedziałek 12 grudnia br.

Audycję śledziło tylko 5,7 tys. widzów

Średnia widownia emisji premierowych wydań cyklu w okresie od 4 lipca do 12 grudnia br. wyniosła 5,7 tys. osób. Przełożyło się to na 0,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 17 listopada z godz. 7.45, który śledziło 23,8 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magia-nagosci-polska-zoom-tv-3-sezon-kiedy-nowa-edycja,7169743185844353a ##

Przez pierwsze dwa tygodnie „Poranny rogal” nadawany o 7.45 i 8.15 miał 3,9 tys. widzów (odpowiednio 0,11 proc., 0,09 proc. i 0,17 proc. udziału), a od trzeciego tygodnia - emisja tylko o 7.45 - było to 6,1 tys. widzów (0,18 proc., 0,17 proc. i 0,21 proc.).

grafika

Premiery polskiej wersji programu miały wyraźnie niższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

W ramach „Porannego rogala” widzowie otrzymywali najświeższe wiadomości z kraju i ze świata w lekkiej formie - w każdym wydaniu znajdowały się najciekawsze i aktualne informacje z różnych dziedzin: od gospodarki, przez kulturę, aż po nowinki ze świata show-biznesu. W programie nie brakowało także rekomendacji wydarzeń kulturalnych: koncertów, premier filmowych i wystaw.

Krzysztof Skiba, Kajra i Sławomir oraz Katarzyna Zielińska wśród gospodarzy

Gospodarzami programu były duety, tworzone przez satyryków, aktorów, kabareciarzy i muzyków. W tych rolach występowali: Krzysztof Skiba i Jacek Kawalec, Kajra i Sławomir, Katarzyna Zielińska z siostrą, Łukasz i Beata Rybarscy, Katarzyna Pakosińska z mężem oraz Barbara Kurdej-Szatan z Rafałem Szatanem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kino-polska-tv-wyniki-finansowe-liczy-na-lepsza-rentownosc-zoom-koniec-power-of-love,7169738901125249a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online