SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Telewizja Polska rezygnuje z produkcji

Telewizja Polska zrezygnowała z serialu „Dziewczyny ze Lwowa”, który doczekał się czterech serii. - Miejmy nadzieję, że mają w TVP coś lepszego - komentuje Wojciech Adamczyk, reżyser produkcji.

Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”Article

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Telewizja Polska wyprodukowała i pokazała na antenie TVP1 cztery sezony produkcji. Pierwszy można było oglądać jesienią 2015 roku, drugi - jesienią 2017 roku, trzeci - jesienią 2018 roku, a czwarty - jesienią 2019 roku.

Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że publiczny nadawca nie planuje kontynuacji produkcji. O zakończeniu projektu poinformował Wojciech Adamczyk, reżyser serialu.

- Już nie będzie „Dziewczyn ze Lwowa”... Żałuję, bo opowiadaliśmy historie ważne, współczesne i dające do myślenia. Szkoda tej wspólnoty, która nakręciła 52 odcinki na niezłym poziomie... Szkoda gromady świetnych aktorów z czterema dziewczynami na czele... - komentuje reżyser. - Miejmy nadzieję, że mają w TVP coś lepszego... - dodaje.

Czwarty sezon oglądało 1,65 mln widzów

Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” nadawany był w TVP1 w piątki o godz. 20.35, w okresie od 13 września do 20 grudnia ub.r. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,65 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 11,30 proc. w grupie 4+, 4,64 proc. w 16-49 i 6,90 proc. w 16-59.

Dla porównania, trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” (pokazywaną w soboty o godz. 20.30) oglądało 1,56 mln osób, drugą (w niedziele o 20.15) - 2,91 mln, a pierwszą (w niedziele o 20.25) - 3,71 mln.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Telewizja Polska rezygnuje z produkcji

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Zaczęli majstrować z dniem emisji oglądalność spadła o połowę.
odpowiedź
User
Marianna
Będą merytoryczne komentarze poniżej czy żałosne czepianie się dla samego czepiania się?
odpowiedź
User
Janusz
dno TVP, nikt tego nie ogląda, same nudy, tylko TVN
odpowiedź