SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs Media Trend 2004 rozpoczęty

Można już zgłaszać prace do Konkursu Innowacji w Mass Mediach oraz Konkursu Planowania Mediów Media Trend organizowanego po raz czwarty przez Eskadrę.

Zgłoszenia przyjmowane są w kategoriach - dla mediów - ogólnopolskich, regionalnych i branżowych: Autopromocja Medium, Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium, Zmiana lub Reforma Ramówki, Oferty Programowej, Marketing Społeczny, Debiut Roku.

W systemie nominacji Jury może przyznać następujące nagrody: Grand Prix Media Trend oraz Medium Roku (Radio Roku, Telewizja Roku, Medium Internetowe Roku, Firma Reklamy Zewnętrznej Roku, Dziennik Roku, Czasopismo Roku), dla domów mediowych: Najlepsze Wykorzystanie Mixed Mediów, Najlepsze Wykorzystanie Telewizji, Najlepsze Wykorzystanie Prasy, Najlepsze Wykorzystanie Radia, Najlepsze Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej, Najlepsze Wykorzystanie Mediów Tradycyjnych, Najlepsze Wykorzystanie Internetu. Prace przysyłać można do 31 stycznia 2004.

Konkurs Media Trend jest jedynym konkursem, w którym nagradzane są inicjatywy mass mediów o charakterze marketingowym. Poprzednie edycje pokazały, że pozytywnie wpływa on na rozwój oferty mediów, ich coraz ciekawszą ofertę dla odbiorcy a zarazem dla reklamodawcy.

Gala Konkursu odbędzie się 26 lutego 2004 w hotelu Westin w Warszawie, będzie ona towarzyszyć Konferencji Media Trend (26-27 lutego 2004), na której zostaną zaprezentowane najbardziej aktualne zagadnienia związane z mediami i ich planowaniem.

Po raz pierwszy w tym samym miejscu i czasie odbędą się dwa cieszące się ogromnym uznaniem spotkania branżowe - Konferencja Media Trend oraz 12. Seminarium Medium "Public Relations w Polsce".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs Media Trend 2004 rozpoczęty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl