SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

Większość konsumentów chce oglądać internetowe treści na ekranachswoich telewizorów.

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy EntertainmentMedia Research i Wiggin wynika, że 75 procent spośród 1,5 tysiącarespondentów chce mieć taką możliwość.

"Internet na ekranie odbiornika telewizyjnego w krótkim czasiestanie się rzeczywistością na rynku masowego odbiorcy" - uważaRussell Hart, dyrektor wykonawczy Entertainment Media Research.

Badanie pokazało jednocześnie, że niewiele osób byłoby gotowychpłacić za tego typu treści. Respondenci mogliby rozważyć możliwośćpłacenia tylko za nowości filmowe i muzyczne, materiały dladorosłych oraz wydarzenia sportowe.

źródło: TechRadar

Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl