Konsumenci preferują reklamy w prasie

Reklamy w gazetach codziennych i czasopismach generują bardziejpozytywne reakcje konsumentów w porównaniu z innymi mediami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ponad połowa z około 350 brytyjskich respondentówuczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Dynamic Logicpozytywnie postrzega reklamy w gazetach i czasopismach - informujeserwis Brand Republic.

Na czele znalazła się prasa codzienna, w której reklamypozytywnie oceniło 53 procent badanych. Na kolejnych miejscachznalazły się reklamy w czasopismach (51 procent) oraz reklamazewnętrzna (50 procent).

Tymczasem na ostatnich miejscach znalazły się reklamy wurządzeniach mobilnych oraz telemarketing, które dodatnio oceniłoodpowiednio zaledwie 7 i 6 procent respondentów.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu