Konsumenci preferują reklamy w prasie

Reklamy w gazetach codziennych i czasopismach generują bardziejpozytywne reakcje konsumentów w porównaniu z innymi mediami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ponad połowa z około 350 brytyjskich respondentówuczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Dynamic Logicpozytywnie postrzega reklamy w gazetach i czasopismach - informujeserwis Brand Republic.

Na czele znalazła się prasa codzienna, w której reklamypozytywnie oceniło 53 procent badanych. Na kolejnych miejscachznalazły się reklamy w czasopismach (51 procent) oraz reklamazewnętrzna (50 procent).

Tymczasem na ostatnich miejscach znalazły się reklamy wurządzeniach mobilnych oraz telemarketing, które dodatnio oceniłoodpowiednio zaledwie 7 i 6 procent respondentów.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje