Kontrofensywa "Wydarzeń"

Rusza wielka kampania reklamowa programu informacyjnego Telewizji Polsat

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wydarzenia - wiesz, co najważniejsze" pod takim hasłem 3 stycznia 2005 roku rusza kampania promocyjna programu informacyjnego telewizji Polsat "Wydarzenia". Kampania rozpocznie się 3 stycznia 2005 roku i będzie trwać przez miesiąc. Obejmie telewizję, radio, prasę, outdoor i internet.

Budżetu kampanii, jak również nazwę konkretnych mediów w których pojawią się reklamy, Polsat nie ujawnia.

- Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki "Wydarzeń" jako programu wiarygodnego, przekazującego najważniejsze, aktualne informacje w sposób profesjonalny, obiektywny  i niezależny. Kampania ma za zadanie poinformować widzów o nowej godzinie emisji programu (18:45). Główną prowadzącą "Wydarzeń" jest Hanna Smoktunowicz - powiedziała nam Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy stacji.

Kampanię przygotował zespół telewizji Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]