Kool Things z grantem NCBR w wysokości 1,9 mln zł

Spółka Kool Things otrzymała grant w wysokości 1,9 mln zł od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Środki przeznaczone będą na projekt "Opracowanie innowacyjnego rozwiązania do analizy rynku gier video, do dystrybucji treści marketingowych oraz do influencer marketingu".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kool Things z grantem NCBR w wysokości 1,9 mln zł

Grant przyznano w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020. Całkowita wartość dofinansowania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności wynosi 1 902 490 złotych.

Kool Things z grantem NCBR

Dzięki dotacji z początkiem lipca spółka Kool Things rozpocznie produkcję oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych i zaawansowanej analityki działań promocyjnych oraz rynkowych trendów.

- Kwintesencją tego systemu będzie marketing jakościowy - odpowiednio sprofilowany, dzięki zaawansowanej analityce grup docelowych. Pracujemy nad czymś naprawdę dużym, a o postępach tych prac będziemy informowali w nadchodzących miesiącach - opisuje projekt Marcin Marzęcki, prezes zarządu GK Kool2Play w której skład wchodzi Kool Things.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kool2play-gry-producent-premiera-uragun-w-polowie-roku-gameplay-wideo ##

Spółka planuje także zmianę identyfikacji wizualnej oraz nową strategię.

- Mamy jasny cel: Kool Things w ciągu 5 lat zmieni się w globalną agencję digital marketingu z segmentu gier, która dzięki stworzonemu oprogramowaniu będzie w stanie sprostać potrzebom setek mniejszych, średnich i dużych wydawców, działając na wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży gier - podsumowuje Marcin Marzęcki, prezes zarządu Kool2Play.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu