SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kosmiczne wyzwanie” z Tomaszem Kotem w reklamie filtrów do wody Dafi

Z początkiem września wystartowała kampania „Kosmiczne wyzwanie” promująca wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej polskiej marki Dafi. Akcję z udziałem aktora Tomasza Kota przygotowała agencja Saatchi & Saatchi oraz SDE Media & Events, Mama Films, Platinium Cast i dział marketingu Dafi.

Article

„Czy nasze dzieci polecą w kosmos? Czy pozostanie to dla niech marzeniem czy stanie się koniecznością?” W najnowszej kampanii marka Dafi głosem Tomasza Kota inspiruje do refleksji  nad przyszłością ziemi i podejmowania decyzji, które wspomogą zagrożoną naturę.

Marka Dafi zachęca do podjęcia „Kosmicznego wyzwania”, które jest metaforą trudnej próby, którą musimy podjąć na rzecz przyszłych pokoleń i ich życia w zgodzie z przyrodą.

Działania wystartowały od września. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 15 i 30 sekund, billboard sponsorski) oraz kampanię w Internecie, w tym w social mediach. W ramach kampanii przygotowana została też specjalna strona internetowa, na której można dołączyć do kosmicznego wyzwania Kosmicznewyzwanie.pl.

Za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi, która zdobyła zlecenie w przetargu.

Produkcją spotu zajęło się Mama Films. Działania PR prowadzi agencja Platinium Cast. Za optymalne planowanie i zakup mediów odpowiada SDE Media & Events. Wszystko odbywa się przy aktywnym współudziale działu marketingu Dafi. Spot wyreżyserował Krzysztof Grajper.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kosmiczne wyzwanie” z Tomaszem Kotem w reklamie filtrów do wody Dafi

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dziewczyna
Nie spodobała mi się ta reklama. Sugestia o konieczności szukania nowej planety do życia jest zbyt katastroficzna i przesadzona. Chociaż przekaz o potrzebie dbania o planetę jest bardzo ładny i słuszny, to zdanie o tym, żeby marzenia o byciu astronautą pozostały marzeniami, bije po uszach. To brzmi trochę, jakby marzenia miały się nie spełniać. Uważam, że warto, by młodzi ludzie, ale i dorośli, marzyli o wielkich rzeczach i dążyli do realizacji ich. Może ktoś marzy o tym, by wynaleźć sposób na produkcję energii z dwutlenku węgla? Albo wydajny sposób na oczyszczanie wody z cząstek plastiku? Nie każdy musi zajmować się tym samym problemem. Zarówno tym, którzy chcą działać na Ziemi, jak i tym, którzy chcą polecieć na inną planetę, należy życzyć nie posiadania marzeń, ale tego, by się spełniły.
odpowiedź
User
przykro mi
tyle pracy i wysiłku
tyle znoju i wypitych kaw
dafi
odpowiedź
User
Normals
Cała ta narracja o lataniu w kosmos jako czymś niesamowicie fajnym jest chybiona. Ludzie zniszczyli piękną planetę, więc teraz czas na paskudzenie w kosmosie. Na początek zabraliśmy się za zostawianie śmieci na orbicie i na księżycu. Potem Mars, ale ambicje nie mają ograniczeń.
odpowiedź