„Kosmiczne wyzwanie” z Tomaszem Kotem w reklamie filtrów do wody Dafi

Z początkiem września wystartowała kampania „Kosmiczne wyzwanie” promująca wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej polskiej marki Dafi. Akcję z udziałem aktora Tomasza Kota przygotowała agencja Saatchi & Saatchi oraz SDE Media & Events, Mama Films, Platinium Cast i dział marketingu Dafi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Czy nasze dzieci polecą w kosmos? Czy pozostanie to dla niech marzeniem czy stanie się koniecznością?” W najnowszej kampanii marka Dafi głosem Tomasza Kota inspiruje do refleksji  nad przyszłością ziemi i podejmowania decyzji, które wspomogą zagrożoną naturę.

Marka Dafi zachęca do podjęcia „Kosmicznego wyzwania”, które jest metaforą trudnej próby, którą musimy podjąć na rzecz przyszłych pokoleń i ich życia w zgodzie z przyrodą.

Działania wystartowały od września. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 15 i 30 sekund, billboard sponsorski) oraz kampanię w Internecie, w tym w social mediach. W ramach kampanii przygotowana została też specjalna strona internetowa, na której można dołączyć do kosmicznego wyzwania Kosmicznewyzwanie.pl.

Za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi, która zdobyła zlecenie w przetargu.

Produkcją spotu zajęło się Mama Films. Działania PR prowadzi agencja Platinium Cast. Za optymalne planowanie i zakup mediów odpowiada SDE Media & Events. Wszystko odbywa się przy aktywnym współudziale działu marketingu Dafi. Spot wyreżyserował Krzysztof Grajper.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję