Krajowy Instytut Mediów wybrał Alternatywę Polską, kontrakt na blisko 24 mln zł

Krajowy Instytut Mediów udzielił zamówienia spółce Alternatywa Polska w trybie negocjacji, bez przetargu na kwotę blisko 24 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Firma ta ma zająć się badaniami konsumpcji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krajowy Instytut Mediów wybrał Alternatywę Polską, kontrakt na blisko 24 mln zł
fot. Shutterstock.com

Udzielone przez KIM zamówienie dotyczy realizacji badania ciągłego tzw. trackingu dotyczącego konsumpcji techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego i systemu do realizacji wywiadów.

Będzie je realizować spółka Alternatywa Polska z Dębiny, jej prezesem jest Dariusz Działak.

Z udostępnionych informacji wynika, że wartość kontraktu opiewa na kwotę 23 277 200 zł (netto, bez VAT).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krajowy-instytut-mediow-badanie-zalozycielskie-gemius-nielsen-moc-tv-moc-radio-kbr-radio-track,7170038066215041a ##

KIM udzielił tej spółce zamówienia "bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej". Instytut tłumaczy, że zdecydowano się na to " ze względu na wystąpienie pilnej konieczności spowodowanej wydarzeniami, których instytucja zamawiająca nie mogła przewidzieć".

KIM dodaje, że "wobec pilnej potrzeby uzyskania pierwszych wyników badania będącego przedmiotem zamówienia w jak najszybszym terminie konieczne jest udzielenie zamówienia oraz jego natychmiastowe wykonanie".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"