SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kredyt Bank chce pozyskać 2,5 tys. firm z sektora MSP w 2010 r.

Kredyt Bank zamierza zwiększyć w tym roku liczbę klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o 2,5 tys. wobec 14,5 tys. obecnie, poinformował wiceprezes Krzysztof Kokot. Bank chce także zwiększyć udziały w rynku depozytów MSP do 5% i kredytów do 3,2% w 2013 r.

Kredyt Bank chce pozyskać 2,5 tys. firm z sektora MSP w 2010 r.

"Chcemy pozyskać w tym roku 2,5 tys. nowych klientów z segmentu małych i średnich firm (o przychodach od 1 do 25 mln zł rocznie - przyp. ISB), ale bliżej tego górnego ograniczenia. Tu jest największe pole do zwiększenia naszych udziałów rynkowych" - powiedział Kokot podczas konferencji prasowej.

Obecnie liczba klientów MSP sięga ponad 14 tys. Od początku roku bank pozyskał 520 klientów z tego segmentu

Udział Kredyt Banku w przychodach sektora w obszarze MSP wyniósł 3% na koniec 2009 r. Bank chce ten udział zwiększyć do 4,5% na koniec tego roku.

Plany zakładają średnioroczny 15-proc. wzrost depozytów oraz 26-proc. wzrost kredytów w 2013 r. "Oczekujemy, że będziemy rozwijać się z depozytach w tempie 15% rocznie, a w kredytach liczymy na dużo wyższą dynamikę na poziomie 26% rok do roku"- powiedział dyrektor zarządzający Jerzy Śledziewski.

Dodał, że wzrost wolumenów powinien przynieść wzrost udziałów w rynku depozytów do 5% w 2013 roku wobec 3,5% na koniec 2009 r. Oczekiwany udział w rynku kredytów dla tej grupy klientów to 3,2% w 2013 r. wobec 1,5% na koniec ub. roku.

Na koniec kwietnia saldo depozytów banku w tym segmencie wynosiło 2,3 mld zł (od początku roku wzrosło o 220 mln zł), a portfel kredytów 1,1 mld zł.

Motorem wzrostu będzie baza produktów: rachunek, oferta depozytowa, proste formy finansowania (leasing, szybki kredyt, dyskonto należności) oraz oferta handlu zagranicznego i transakcje wymiany walut. Bank uprościł procedury i procesy sprzedażowe.

Bank postawił także na doradztwo, bliskie relacje z klientami oraz profesjonalną obsługę przez telefon. Małe i średnie firmy mają dostęp do usług poprzez sieć 170 mobilnych doradców, 400 placówek uniwersalnych banku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kredyt Bank chce pozyskać 2,5 tys. firm z sektora MSP w 2010 r.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xhfb6
zobacz sobie też tutaj:

http://kredyt-dla-firmy.blogspot.com
8 8
odpowiedź