Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2020/2021 emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia do 15 października br. wyniosła 637 tys. osób. Przełożyło się to na 4,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 października - śledziło go 1,06 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 47 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września do 9 października ub.r.) program śledziło 590 tys. osób, co przełożyło się na 4,05 proc. udziału w 4+, 1,80 proc. w 16-49 oraz 2,41 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/7-dni-unia-program-maciej-sokolowski-tvn24-i-tvn24-go,7170459046729345a ##
TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik jest liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należy do stacji TVP Info, której udział wynosi 4,07 proc., a trzeci jest Polsat News (1,72 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.












