SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrała z TVP Info

Widownia “Kropki nad i” prowadzonej przez Monikę Olejnik w minionym sezonie była nieco mniejsza niż rok wcześniej, ale program miał większą widownią niż publicystyka emitowana w tym samym czasie w TVP Info.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność “Kropki nad i” w okresie od sierpnia ub.r do lipca br. wyniosła 407 tys. widzów, co dało TVN 24 2,69 proc. udziału w rynku. W analogicznym okresie ub.r. program śledziło nieco więcej osób – 412 tys., a udział stacji wynosił 2,79 proc.

W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik (emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.00) TVN 24 wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Pokazywane na tym kanale serwis informacyjny oraz magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta” przyciągały bowiem średnio 316 tys. widzów, co dawało tej telewizji 2,09 proc. udziału. 

Kropka nad i Wszyscy 4+
OkresAMRSHR %
31.08.2009 – 15.07.2010406 6212,69%
25.08.2008 – 16.07.2009412 3212,79%


Najpopularniejsze wydanie “Kropki nad i” to program z udziałem Adama Bielana z PiS
, który oglądało ponad 1 mln widzów. Nadano go 14 kwietnia br., czyli kilka dni po katastrofie pod Smoleńskiem. Pozostałe najpopularniejsze odcinki audycji miały mniej niż 800 tys. oglądających. 

Top 20 wydań “Kropki nad i”Wszyscy 4+
Lp.DataGośćAMRSHR %
114-04-2010A.BIELAN1 010 6736,30%
220-04-2010A.KWASNIEWSKI758 1095,22%
314-06-2010E.JAKUBIAK709 6565,17%
415-07-2010J.STANISZKIS680 9396,74%
528-06-2010A.KWASNIEWSKI643 3896,10%
617-05-2010E.KOPACZ617 1363,92%
712-04-2010M.KAMINSKI + A.SEREMET609 4074,07%
831-05-2010J.PALIKOT606 6914,14%
907-07-2010N.ROKITA601 7985,16%
1015-04-2010B.BORUSEWICZ597 0344,09%
1113-04-2010J.KWASNIEWSKA590 5223,88%
1215-06-2010G.NAPIERALSKI589 2214,72%
1301-06-2010W.PAWLAK589 1144,04%
1427-10-2009A.KWASNIEWSKI582 2883,60%
1514-07-2010P.GRAS579 1925,85%
1616-06-2010P.KOWAL569 8634,57%
1722-10-2009J.KACZYNSKI566 1483,64%
1805-10-2009J.KACZYNSKI562 8823,58%
1927-04-2010W.CIMOSZEWICZ551 7603,61%
2006-10-2009J.PALIKOT549 5553,49%


“Kropkę nad i” oglądają głównie mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. 

WIRTUALNEMEDIA.PLADH %AFF
PłećMężczyźni53,83%112
 Kobiety46,17%89
Wiek 4-90,65%11
  10-150,39%5
 16 - 190,38%7
 20 - 240,84%10
 25 - 291,54%17
 30 - 345,44%67
 35 - 393,61%52
 40 - 443,22%50
 45 - 498,39%116
 50 - 5410,43%126
 55 - 5916,82%223
 60+48,30%250
Wlk. miastaWieś9,92%25
 < 50 tys.33,80%141
 50-100 tys.11,90%140
 100-200 tys.12,31%155
 200–500 tys.17,36%191
 > 500 tys.14,70%129
WykształceniePodstawowe26,11%57
 Średnie46,91%157
 Wyższe25,93%227
 Inne1,04%8


 

Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrała z TVP Info

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
lubię ten program...fajny i ciekawy
odpowiedź
User
Gembal
"Tomasz Lis na żywo", "Kropka" i "Gość Radia Zet" są najlepsze.
odpowiedź
User
Gembal
"Tomasz Lis na żywo", "Kropka" i "Gość Radia Zet" są najlepsze.
odpowiedź