KRRiT przedłużyła cztery koncesje o 10 lat

Podczas czwartkowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o kolejne 10 lat cztery koncesje. Trzy z nich dotyczą rozgłośni radiowych, jedna - lokalnej telewizji.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
KRRiT przedłużyła cztery koncesje o 10 lat
fot. materiały prasowe

W czasie czwartkowych obrad, 17 marca, KRRiT przyjęła cztery uchwały. Wszystkie dotyczą udzielenia koncesji na kolejny okres. Chodzi o:

* Radio Muzo.fm (spółka Muzo.fm z siedzibą w Warszawie) - koncesja jest udzielona na kolejne 10 lat na nadawanie programu wyspecjalizowanego informacyjno-biznesowo-muzycznego pod nazwą "Muzo.fm" (stacje nadawcze: Bydgoszcz, Gdańsk, Jaśkowa Kopa, Kielce, Kraków, Łódź, Olsztyn, Poznań, Warszawa, Wrocław oraz multipleksy lokalne DAB+: Częstochowa, Katowice, Poznań, Rzeszów, Toruń i Warszawa),

* Radio Złote Przeboje w Szczecinie (spółka Grupa Radiowa Agory z siedzibą w Warszawie) - koncesja jest udzielona na kolejne 10 lat na nadawanie programu wyspecjalizowanego muzycznego pod nazwą "ZŁOTE PRZEBOJE Na Fali 89,8 FM" (stacja nadawcza: Szczecin Warszewo),

* Radio Parada w Łodzi (spółka "Parada" z siedzibą w Łodzi) - koncesja jest udzielona na kolejne 10 lat na nadawanie programu uniwersalnego pod nazwą "Radio PARADA" (stacje nadawcze: Łódź i Opoczno),

* TV Regionalna w Żarach (spółka TV-REGIONALNA z siedzibą w Żarach) - koncesja jest udzielona na kolejne 10 lat na rozpowszechnianie programu telewizyjnego wyspecjalizowanego informacyjno-publicystycznego pod nazwą "TV REGIONALNA" nadawanego nie mniej niż 1 godzinę na dobę trzy dni w tygodniu w sieciach telekomunikacyjnych.

Koncesja dla trzech stacji radiowych kończy się w tym roku (Radio Muzo.fm - 4 czerwca, Radio Złote Przeboje w Szczecinie - 15 października, Radio Parada - 28 grudnia), a TV Regionalnej z Żar - 29 stycznia 2023 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol