SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kruk w kampanii zachęca do wiosennych porządków budżetu domowego (wideo)

Grupa Kruk zajmująca się windykacją należności rozpoczęła w poniedziałek kampanię marketingową, w której zachęca Polaków do porządkowania do porządkowania swoich domowych budżetów oraz podkreśla, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.

Article

Kampania ma przekonać zadłużonych Polaków, że unikanie spłaty długu (nawet najmniejszego) niekorzystnie wpływa na ich życie. W końcowym rozrachunku pochłania więcej energii niż zmierzenie się z tym tematem. Zwykle okazuje się, że nie jest to wcale takie trudne, jakby mogło się początkowo wydawać.

- Jesteśmy w stanie pomóc osobom zadłużonym na różnych etapach – także gdy sprawa znajduje się już u komornika. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, doradcy z firmy Kruk dobierają najlepsze rozwiązania do sytuacji danej osoby - mówi Piotr Krupa, prezes spółki.

Dodaje, że nowa kampania została przygotowana w oparciu o konkretne potrzeby zgłoszone przez osoby zadłużone, które zaproszono do badań i podzielenia się swoimi potrzebami i doświadczeniami. W oparciu o nie powstało sześć spotów – sześć odrębnych historii opartych o przykłady z życia klientów firmy. Do każdej z nich dopasowano produkty oferowane przez firmę: rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, korzystanie z platformy e-kruk, spotkanie z doradcą terenowym, możliwość korzystania z programu bonusowego, wsparcie w sprawach, które są już u komornika czy rozwiązania dla osób pracujących dorywczo .

Jest to pierwsza tego typu kampania (produktowa) z branży firm zarządzających wierzytelnościami. Spoty pojawią się w telewizji, radiu i internecie.

Za kreację reklam odpowiada Synergion, za scenariusze i realizację kampanii Grupa Eskadra Produkcja D35 , a media zaplanował i kupił dom mediowy EasyMedia.

  • Więcej informacji:
  • Kruk
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kruk w kampanii zachęca do wiosennych porządków budżetu domowego (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prawnik
A tworzony od czasu Tuska projekt "przedawnienia z urzędu" nabiera coraz bardziej konkretnych kształtów;) Jest spora szansa, że zostanie uchwalony w tej kadencji;)
2 1
odpowiedź
User
Fan
Tak. Są innowacyjni jak diabli;) jak dotad najlepsza kampania to ultimo z zeszłego roku
1 0
odpowiedź
User
zainteresowany
ja w tym innowacji nie odnajduje. Reklama jak każda inna. Nie ma szału totalnie.
0 1
odpowiedź
User
Ekspert
Zupełnie niewiarygodna. Zużyty format.
0 0
odpowiedź
User
marcin
gówniana treść zachecająca do zbierania nagród za nie spłacanie zobowiązań. Serio ??? LUDZIE długi trzeba splacać to jest naganne. Nie wmawiajcie ciemnej masie ze to jest cool. Pomijając tresc reklama bardzo przeciętna lata 90te.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry