SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Gontarek szefem marketingu Vooom

Krzysztof Gontarek dołączył do zespołu aplikacji Vooom i objął stanowisko chief marketing officera. Jest współzałożycielem serwisu Dziennik Internautów.

Krzysztof GontarekKrzysztof Gontarek

Gontarek odpowiada w Vooom za wsparcie marketingowe, komunikację z ekspertami branżowymi i liderami opinii na poziomie lokalnym i ogólnokrajowym oraz promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez firmę.

Krzysztof Gontarek od 2001 roku prowadzi Dziennik Internautów - wciąż pozostaje jego prezesem. Fan sharing economy oraz idei open source. Jako prezes Fundacji „Pierwsze Miejsca Są Zawsze Wolne” angażuje się w działania edukacyjne dla najmłodszych, w tym warsztaty z przedsiębiorczości SzlachtaStartupuje.pl oraz Startup Weekend Kids. Ma wieloletnie doświadczenie jako organizator, juror i mentor w wydarzeniach i programach e-biznesowych.

Jest współautorem książki „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!”, opisującej kulisy wprowadzenia jego syna w świat przedsiębiorczości.

Gontarek ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Jest też absolwentem Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia.

Vooom to aplikacja, która zbiera na jednej mapie wszystkie środki transportu - usługi współdzielone i transport publiczny - oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gontarek szefem marketingu Vooom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl