Krzysztof Gontarek szefem marketingu Vooom

Krzysztof Gontarek dołączył do zespołu aplikacji Vooom i objął stanowisko chief marketing officera. Jest współzałożycielem serwisu Dziennik Internautów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Gontarek szefem marketingu Vooom
Krzysztof Gontarek

Gontarek odpowiada w Vooom za wsparcie marketingowe, komunikację z ekspertami branżowymi i liderami opinii na poziomie lokalnym i ogólnokrajowym oraz promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez firmę.

Krzysztof Gontarek od 2001 roku prowadzi Dziennik Internautów - wciąż pozostaje jego prezesem. Fan sharing economy oraz idei open source. Jako prezes Fundacji „Pierwsze Miejsca Są Zawsze Wolne” angażuje się w działania edukacyjne dla najmłodszych, w tym warsztaty z przedsiębiorczości SzlachtaStartupuje.pl oraz Startup Weekend Kids. Ma wieloletnie doświadczenie jako organizator, juror i mentor w wydarzeniach i programach e-biznesowych.

Jest współautorem książki „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!”, opisującej kulisy wprowadzenia jego syna w świat przedsiębiorczości.

Gontarek ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Jest też absolwentem Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia.

Vooom to aplikacja, która zbiera na jednej mapie wszystkie środki transportu - usługi współdzielone i transport publiczny - oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana