SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kto donosi na VIVApolska!?

Od połowy czerwca rusza kampania reklamowa programów VIVApolska!

Od połowy czerwca rusza w prasie kampania reklamowa programów VIVApolska!. Obejmie ona głównie prasę młodzieżową (Popcorn, Dziewczyna, Hiro, Fluid i Dos Dedos). Zaskakujące layouty reklamowe mają formę anonimowych donosów.

W kampanii wykorzystano twarze prezenterów, aby widz mógł utożsamiać poszczególne programy z osobami prowadzącymi je. Celem kampanii jest zwiększenie popularności programów telewizji VIVApolska! (VIVAMAT, Club Rotation i Hip Hop), pozyskanie nowych widzów oraz kreacja wizerunku marki VIVApolska!.

Strategia została opracowana i przygotowana przez agencję kreatywną U-Boot, współpracującą ze stacją VIVApolska!. Kampania potrwa do końca 2002 roku.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kto donosi na VIVApolska!?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl