Kto ma szansę na Impactory?

Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłureklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonaliczłonkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacjiwspółpracujących przy konkursie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:

CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGOJakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek radynadzorczej SARAnna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezeszarządu SARZygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008Tomasz LisMonika OlejnikBogdan Rymanowski

NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008nasza-klasa.plradio PINTVN24

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA2008Bank Zachodni WBK SACoca-Cola Poland Services Sp. z o.o.INGPOLKOMTEL SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU2008BRAINChange IntegratedPZL

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU2008MediacomMediaedge:CIAStarcom

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU2008On Board Public RelationsPartner of PromotionSolski Burson-Marsteller

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU2008EskadraPeppermintTequila/Polska

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU2008AMSCityboard MediaStröer

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU2008GemiusIQS and QUANT GroupMillward Brown SMG/KRC

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU2008ArtegenceMax WeberOS3 Multimedia

Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy wdrugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firmadoradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br.podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognozw komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor,OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ,PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jestagencja MMT Management.

Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl.Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana