SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kto ma szansę na Impactory?

Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłu reklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonali członkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacji współpracujących przy konkursie.

Kto ma szansę na Impactory?

Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:

CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGO
Jakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek rady nadzorczej SAR
Anna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezes zarządu SAR
Zygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008
Tomasz Lis
Monika Olejnik
Bogdan Rymanowski

NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008
nasza-klasa.pl
radio PIN
TVN24

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA 2008
Bank Zachodni WBK SA
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
ING
POLKOMTEL SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU 2008
BRAIN
Change Integrated
PZL

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU 2008
Mediacom
Mediaedge:CIA
Starcom

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU 2008
On Board Public Relations
Partner of Promotion
Solski Burson-Marsteller

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU 2008
Eskadra
Peppermint
Tequila/Polska

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU 2008
AMS
Cityboard Media
Ströer

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU 2008
Gemius
IQS and QUANT Group
Millward Brown SMG/KRC

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU 2008
Artegence
Max Weber
OS3 Multimedia

Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy w drugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firma doradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br. podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością w tegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "Statistical Fact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego, który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.

Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl. Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.