SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kto ma szansę na Impactory?

Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłureklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonaliczłonkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacjiwspółpracujących przy konkursie.

Kto ma szansę na Impactory?

Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:

CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGO
Jakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek radynadzorczej SAR
Anna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezeszarządu SAR
Zygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008
Tomasz Lis
Monika Olejnik
Bogdan Rymanowski

NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008
nasza-klasa.pl
radio PIN
TVN24

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA2008
Bank Zachodni WBK SA
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
ING
POLKOMTEL SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU2008
BRAIN
Change Integrated
PZL

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU2008
Mediacom
Mediaedge:CIA
Starcom

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU2008
On Board Public Relations
Partner of Promotion
Solski Burson-Marsteller

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU2008
Eskadra
Peppermint
Tequila/Polska

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU2008
AMS
Cityboard Media
Ströer

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU2008
Gemius
IQS and QUANT Group
Millward Brown SMG/KRC

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU2008
Artegence
Max Weber
OS3 Multimedia

Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy wdrugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firmadoradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br.podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognozw komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor,OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ,PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jestagencja MMT Management.

Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl.Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kto ma szansę na Impactory?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl