SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor

W tegorocznej, jubileuszowej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Ogilvy & Mather, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Televisor. Reklamodawcą roku została zaś Grupa Żywiec. 

W tym roku do konkursu zgłoszono 1233 projektów, które oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena - dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

Piętnasta, jubileuszowa edycja konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.  

W kategorii Best of Craft nagrodę zdobył teledysk „Kanterstrajk” Partyka / takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo. Wyróżnienie Best of Design otrzymał projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem. Nagrodą Best of Communication uhonorowano kampanię „Nie widać” agencji Brain dla ING. W kategorii Best of Charity nagrodzono kampanię „Do ostatniego Drzewa” agencji Mather/Ogilvy dla Greanpeace Polska.

Agencją roku została Ogilvy & Mather. Tytuł reklamodawcy roku przyznano Grupie Żywiec. Domem produkcyjnym, trzeci rok z rzędu, została Papaya Films, natomiast Televisor wręczono tytuł studia postprodukcyjnego roku.


Agencja reklamowa roku:
1. Ogilvy & Mather - 59,75
2. VML Poland - 56,25
3. Grey Group Poland - 54
4. 2012 - 45,75
5. DDB Group - 42,5

Dom produkcyjny roku:
1. Papaya Films - 80
2. Opus Film 31,5
3. Moon - 20

Studio postprodukcyjne roku
1. Televisor - 38,5
2. Platige Image - 20
3. Juice Sound - 10


– Sami sobie stale podnosimy poprzeczkę, badamy i wprowadzamy nowe technologie, poszerzamy wiedzę i kompetencję. Inwestujemy też w ludzi wspierając ich rozwój. Oni są naszym największym potencjałem. Jak widać, to wszystko przynosi efekt, bo wspólnie tworzymy studio postprodukcyjne roku - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Renata Kowzan, CEO Televisor.

Od tegorocznej edycji konkursu zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Wyróżnieni te otrzymali Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Pani Teresa Zielińska.

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2018 kampaniom: Złoto dla „Do ostatniego drzewa” (Mather/Ogilvy dla Greenpeace Polska) oraz Brązy kampaniom „Walentynkowe biuro tłumaczeń” (Saatchi&Saatchi IS dla Carrefour) oraz „Podziękowania 180hb” .

Zwycięskie zespoły w konkursie Young Creatives Cannes w tym roku:

W kategorii Design, której partnerem jest Red Bull, wygrały Agnieszka Grajda i Karolina Pasek z Communication Unlimited.

W kategorii Film, której partnerem jest marka Książęce, wygrali Paweł Murawski oraz Bartosz Bulak z Publicis DWL.

W kategorii Digital, której partnerem jest Redds, wygrały Aleksandra Berka (They.pl) oraz Patrycja Rogacz (Melting Pot).

W kategorii Print, w której partnerem jest innogy Polska wygrali Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska z agencji Change Serviceplan

W kategorii PR partnerem jest IKEA, zwyciężyły Karolina Sirko oraz Karolina Partyka z 24/7Communication.

W kategorii Clients, partnerem było Centrum Spotkania Kultur z Lublina, zwyciężyły Marta Legutko oraz Olga Gralińska z Play.

W kategorii Media, której partnerem był Red Bull, zwyciężyły Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów – Szczepaniak z MullenLowe Mediahub.

Wszystkie nagrody wręczono podczas wczorajszej gali w Teatrze Polskim w Warszawie. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.

 

 

Dołącz do dyskusji: KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X
A kategoria yc media ?
odpowiedź
User
Malcolm
KOCHAM TE PLEBISCYTY GDY KOLEDZY KOLEGOM PRZYZNAJĄ NAGRODY . TO NA SERIO TAKIE MIŁE, RODZINNE ACH......
odpowiedź
User
Malcontent raczej
KOCHAM TE PLEBISCYTY GDY KOLEDZY KOLEGOM PRZYZNAJĄ NAGRODY . TO NA SERIO TAKIE MIŁE, RODZINNE ACH......


to O&M to musi mieć naprawdę dużo tych "przyjaciół" skoro pozamiatało zarówno D&AD jak i One Show w ubiegłym miesiącu. A Ty masz jakiś przyjaciół, znajomych chociaż? :)
odpowiedź