691 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN zdecydowanym liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 691 tys. osób, o 70 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
691 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN zdecydowanym liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim
Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński w programie „Kuby Wojewódzki”; fot. TVN

Premierowe odcinki 33. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.40, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 20 września) obejrzało średnio 691 tys. osób, co zapewniło stacji 10,78 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 14,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,67 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 778 tys. widzów. Wyemitowany został 20 września, a gościli w nim Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński. Gośćmi pierwszego byli Małgorzata Rozenek-Majdan i Maciej Musiałowski. 

grafika

Program Kuby Wojewódzkiego stracił 70 tys. widzów

W porównaniu do emitowanej rok temu 31. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 70 tys. osób, ale  wzrósł rynkowy udział produkcji w 4+. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 761 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,92 proc. w 4+, 12,09 proc. w 16-49 oraz 10,55 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-14-edycja-ogladalnosc-tvn,7169768323192961a ##

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.40 a 23.38) ma 10,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TVN24, który ma 6,43 proc. Trzecie miejsce należy do TVN7 (5,65 proc.), a czwarte - do TVP2 (5,58 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest wyraźnym liderem.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style