970 tys. widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN wiceliderem

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 970 tys. widzów, o 180 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
970 tys. widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN wiceliderem
„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 27. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.35, począwszy od 7 września br.

Trzy pierwsze pokazane jesienią odcinki najnowszej serii programu TVN (do 21 września) śledziło średnio 970 tys. osób. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie 16-49 oraz 11,23 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,07 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-35-sezon-ogladalnosc-tvn-kto-oglada,7169481769137793a ##

TVN przegrywa z TVP1

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.35 a 22.36 ma 8,95 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 14,86 proc. udziału, a za TVN plasują się: TVP Sport (7,36 proc.) oraz TVN24 (4,51 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN także jest wiceliderem.

grafika

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-12-sezon-jury-kto-wygra-uczestnicy,7169482612246145a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu