1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,66 mln widzów, o 140 tys. osób mniej niż pół roku temu. Reality-show dało TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 29,71 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku
fot. TVN

22. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 18 lutego do 27 maja br. Premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 13,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,08 proc. w grupie 16-59 oraz 20,75 proc. wśród mieszkanek miast w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 22 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,84 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-hit-lech-walesa-wyniki-2021-rok,7170188046104193a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przełożyło się na 10,35 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i inne seriale; 7,66 proc.) oraz Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,26 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 29,71 mln zł, podczas gdy nadawana pół roku wcześniej 21. seria przyniosła z reklam 36,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem