1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,66 mln widzów, o 140 tys. osób mniej niż pół roku temu. Reality-show dało TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 29,71 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku
fot. TVN

22. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 18 lutego do 27 maja br. Premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 13,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,08 proc. w grupie 16-59 oraz 20,75 proc. wśród mieszkanek miast w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 22 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,84 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-hit-lech-walesa-wyniki-2021-rok,7170188046104193a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przełożyło się na 10,35 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i inne seriale; 7,66 proc.) oraz Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,26 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 29,71 mln zł, podczas gdy nadawana pół roku wcześniej 21. seria przyniosła z reklam 36,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?