„Kuchenne rewolucje” dalej hitem TVN. 35,30 mln zł z reklam

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,25 mln widzów, o 260 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,30 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” dalej hitem TVN. 35,30 mln zł z reklam
Magda Gessler; fot. TVN

18. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 2,25 mln osób. Przełożyło się to na 16,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 22,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 6 grudnia br. Śledziło go średnio 2,70 mln widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wracajcie-skad-przyszliscie-ilu-widzow-ogladalo-debiut-program-tvn,7171189900215937a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,46 proc. udziału. Za TVN wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. „Doktor Foster” oraz filmy; 4,14 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 35,30 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej szestansta seria przyniosła z reklam 29,15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pod-powierzchnia-nowy-serial-ogladalnosc-tvn-kontynuacja,7171191639529601a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"