SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 1,91 mln widzów, o 340 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 34,66 mln zł. Kolejna edycja programu zostanie pokazana wiosną 2020 roku.

Magda Gessler; fot. TVN Article

20. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 14,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 5 września br. Śledziło go średnio 2,20 mln widzów.

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. osiemnasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,25 mln osób, co dało stacji 16,93 proc. udziału w 4+, 22,42 proc. w 16-49 i 20,44 proc. w 16-49. Program TVN stracił 340 tys. widzów.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,72 proc. udziału. Za TVN wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. „Wkręceni w randkę” oraz filmy; 3,22 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 34,66 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 18. seria przyniosła z reklam 35,30 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Wiosną kolejna edycja

Kolejna edycja „Kuchennych rewolucji” na antenie TVN emitowana będzie wiosną 2020 roku. Właśnie trwają prace nad nowymi odcinkami.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Najlepszy program kulinarny w historii polskiej telewizji
16 20
odpowiedź
User
Jaworowicz ma więcej widzów niż Gessler
Swoją drogą, to ciekawe, że nawet Sprawa dla reportera w siermiężnej TVP ma wyższą iglądalność niż największy hit TVNu. Jakoś mało się tym chwalą.
26 6
odpowiedź
User
Qwert
Dajcie jej odpocząć do jesieni.
12 4
odpowiedź
User
Ja_2019
Czym się chwalić w przypadku Jaworowicz jak oglądają to głównie dziadki? W komercyjnej Gessler Jaworowicz miażdży.
11 17
odpowiedź
User
Ciemięrzyciel
AW chyba nie miałeś okazji oglądać jeszcze żadnego programu kulinarnego. W kurwizji polecam Okrase, a na youtube jest masa kanałów kulinarnych, bez darcia ryja i obrażania. Nawet Makłowicz prowadząc swoje programy miał więcej do czynienia z gotowaniem niż ta zmanierowana baba.
14 10
odpowiedź