„Kuchenne rewolucje” nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 1,91 mln widzów, o 340 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 34,66 mln zł. Kolejna edycja programu zostanie pokazana wiosną 2020 roku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja
Magda Gessler; fot. TVN

20. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 14,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 5 września br. Śledziło go średnio 2,20 mln widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-holownia-po-11-latach-odchodzi-z-mam-talent-gdy-cos-sie-konczy-cos-sie-zaczyna,7170803018090113a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,72 proc. udziału. Za TVN wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. „Wkręceni w randkę” oraz filmy; 3,22 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 34,66 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 18. seria przyniosła z reklam 35,30 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Wiosną kolejna edycja

Kolejna edycja „Kuchennych rewolucji” na antenie TVN emitowana będzie wiosną 2020 roku. Właśnie trwają prace nad nowymi odcinkami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-8-sezon-ogladalnosc-program-stracil-250-tys-widzow,7170804288411777a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem