SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kury od Lubelli rozkręciły YouTube'a w miesiącach wakacyjnych

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru “Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. W lipcu popularność zyskały najnowszy Happy Meal od McDonald’s w zestawie z marchewką oraz Kiełbasa Śląska z Biedronki.

Czerwcowym numerem jeden YouTube Ads Leaderboard pozostają kurki nioski z reklamy Lubelli.

 Czy to zamiłowanie do polskiej wsi, makaronów czy też zabawny cover hitu z lat 90. przyciągnął uwagę Polaków? Reklama Lubella Koko Jambo została przygotowana przez agencję kreatywną Feeders. Za zakup mediów odpowiadała agencja mediowa Starcom.

Na drugim miejscu czerwcowej odsłony zestawienia uplasowała się znana już reklama Tymbarku H2Owoc. Za zakup mediów odpowiadała agencja Starcom.

Producenci reklamy z miejsca trzeciego, "Nowa ŠKODA OCTAVIA. Ta idealna", zdecydowali się na podkład muzyczny w postaci piosenki "Dream" zespołu The Cranberries. Zachowany w niezwykle rodzinnym klimacie spot pokazuje to, co naprawdę ważne - wspólne przeżywanie emocji. Media zostały zakupione przez  PHD Media Direction.

Czwarte miejsce zajęła reklama Okresowej Koalicji we współpracy z Biedronką - Razem zacznijmy Okres Zmian! Za zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker. Spot zwraca uwagę na problem, z którym boryka się wiele kobiet, a mianowicie z brakiem dostępu do środków higienicznych, takich jak tampony czy podpaski. Reklama promuje program, dzięki któremu kobiety mogą nieść pomoc innym  i pomóc w zwalczaniu ubóstwa menstruacyjnego. 

Piąte i ostatnie miejsce czerwcowego zestawienia, zajęła reklama sieci komórkowej Play.

W najnowszym wideo Wybierz nawet 150 GB w najtańszym abonamencie 5G na rynku od 25 zł/mies.! | Samsung Galaxy S20 FE 5G, możemy zobaczyć gościnnie Kubę Wojewódzkiego. Zakup mediów został zrealizowany przez agencję Mediacom.

Reklamowy lipiec na YouTube

Zwycięzcą lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest bez dwóch zdań reklama Łowicz Więcej Warzyw, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. Motywem muzycznym był hit "Everybody" zespołu Backstreet Boys, w nowej, “łowiczowej” wersji.

Miejsce drugie zajęła reklama sieci McDonald’s "Happy Meal - Kosmiczny Mecz: Nowa Era". Również tym razem starano się nawiązać do trendu zdrowego odżywiania, reklamując Happy Meal w zestawie z marchewką. Głównym przedmiotem zainteresowania okazały się jednak figurki bohaterów najnowszego filmu Malcolma D. Lee: Space Jam. Za zakup mediów odpowiadała agencja OMD.

Podium zamyka reklama agencji Brasil, o dość długiej nazwie REKLAMA: OC+NNW LINK4 NR 1 W RANKINGU. Jeżeli czujecie przesyt hitami z lat 90., robiących za tło do tegorocznych reklam, dobrze trafiliście! LINK4 zmieniło kierunek inspiracji i… zaskoczyło nas niezwykle popularnym podkładem muzycznym z początku lat dwutysięcznych. Kto z nas nie pamięta kultowego “numa numa jej”? To piosenka Dragostea din tei mołdawskiego zespołu O-Zone. Za zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More.

W lipcowym zestawieniu nie zabrakło reklamy Play. W tym miesiącu, agencja Grandes Kochonos zaskoczyła nas spotem W Play najtańsza oferta na rynku! | Internet Stacjonarny z telewizją już od 30 zł/mies. W obsadzie znalazły się dobrze znane nazwiska:Kuba Wojewódzki oraz Barbara Kurdej-Szatan. Standardowo za zakup mediów odpowiadała agencja Mediacom.

Lipcowe podsumowanie zamyka klip "Kiełbasa śląska Morliny & PEPSI taniej! | Grilluj z Biedronką", zyskując uznanie widzów. Chociaż w reklamie Biedronki nie wykorzystano podkładu muzycznego z lat 90., to rodzinny klimat został zachowany. Trzeba przyznać, że agencja Duda wykonała kawał dobrej roboty - nie wiadomo co kusi bardziej - koncepcja codziennego dnia grilla czy rodzinny czteropak napoju Pepsi. Media kupiła agencja Wavemaker.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.