L-E-M dla dwóch marek Mapa Spontex

Agencja L-E-M wygrała przetarg na obsługę public relations dwóch marek francuskiej firmy Mapa Spontex. Współpraca obejmuje zarówno Polskę, jak i Austrię oraz Węgry.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Dzięki zwycięstwu w międzynarodowym przetargu polska agencja marketingu zintegrowanego L-E-M zaczęła pracować w zakresie PR produktowego dla dwóch marek francuskiej firmy Mapa Spontex: artykułów do utrzymania czystości w domu Spontex oraz gąbek i akcesoriów kosmetycznych Calypso. Działania zaplanowane na kilka miesięcy obejmują Polskę, Austrię i Węgry. Centralne biuro prasowe znajdzie się w naszym kraju, skąd koordynowane są wszystkie aktywności.

Mapa Spontex nie korzystała wcześniej w Polsce z usług agencji PR.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska