L-E-M dla dwóch marek Mapa Spontex

Agencja L-E-M wygrała przetarg na obsługę public relations dwóch marek francuskiej firmy Mapa Spontex. Współpraca obejmuje zarówno Polskę, jak i Austrię oraz Węgry.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Dzięki zwycięstwu w międzynarodowym przetargu polska agencja marketingu zintegrowanego L-E-M zaczęła pracować w zakresie PR produktowego dla dwóch marek francuskiej firmy Mapa Spontex: artykułów do utrzymania czystości w domu Spontex oraz gąbek i akcesoriów kosmetycznych Calypso. Działania zaplanowane na kilka miesięcy obejmują Polskę, Austrię i Węgry. Centralne biuro prasowe znajdzie się w naszym kraju, skąd koordynowane są wszystkie aktywności.

Mapa Spontex nie korzystała wcześniej w Polsce z usług agencji PR.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych