L’Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową wszystkich marek należących do kosmetycznej Grupy L`Oreal Polska. Pokonał w nim m.in. K2 Media, Starcom i Dentsu Aegis Network Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
L’Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

Współpraca pomiędzy L'Oreal a Value Media rozpocznie się w styczniu 2016 i będzie obejmować kompleksowe, strategiczne planowanie mediów w internecie.

Poprzednio marketer współpracował w tym zakresie z ZenithOptimedia Group.

Na razie nie wiadomo, na jak długo zostanie podpisana umowa o współpracy z Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style