SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

L’Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową wszystkich marek należących do kosmetycznej Grupy L`Oreal Polska. Pokonał w nim m.in. K2 Media, Starcom i Dentsu Aegis Network Polska.

Article

Współpraca pomiędzy L'Oreal a Value Media rozpocznie się w styczniu 2016 i będzie obejmować kompleksowe, strategiczne planowanie mediów w internecie.

Poprzednio marketer współpracował w tym zakresie z ZenithOptimedia Group.

Na razie nie wiadomo, na jak długo zostanie podpisana umowa o współpracy z Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: L’Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czesiek
Wake up call dla tradycyjnych domów mediowych. Wyspecjalizowane agencje zaczynają przejmować dotąd zarezerwowany dla Was biznes.... Brawo Value!
10 10
odpowiedź
User
Józwa Butrym bez nogi
jaki wake up call? ;-) sieciówki będą sieciówkami ten wypadek przy pracy nikogo nie obudzi, i dobrze dla nas mniejszych ;-)
8 9
odpowiedź
User
trolololo
@Czesiek

Nie za bardzo wiem w czym Value jest bardziej wyspecjalizowane niż sieciówki...
9 11
odpowiedź
User
Czesiek
@trolololo np w programmaticu są jakieś 2 lata przed sieciowkami....
11 9
odpowiedź
User
trolololo
Nie są
9 11
odpowiedź