Lakiery Semilac promowane na outdoorze z wykorzystaniem druku soczewkowego

Firma Nesperta rozpoczęła pierwszą w historii marki lakierów do paznokci Semilac ich kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jest na nich promowany konkurs zorganizowany przez markę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe obejmują citylighty w centralnych punktach Warszawy i Poznania. Kilkadziesiąt nośników prezentuje niestandardową formę reklamy.

- Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wykorzystanie citylightów do promocji naszych działań. Te nośniki umożliwią nam nie tylko dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, ale i ze względu na wykorzystywany w nich innowacyjny druk soczewkowy, pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć przechodniów - mówi Joanna Przybylska, marketing manager w Nesperta.

grafika

Semilac na swoich nośnikach wykorzysta efekt flip, który umożliwia pokazanie kilku obrazów w jednym. Patrząc na wydruk pod różnym kątem będzie można zobaczyć inną treść.

Kampania reklamowa będzie promować konkurs organizowany w social mediach.

Za kreację reklam i zakup nośników odpowiada firma Nesperta we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?