SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech Jaworski: Media w Polsce

Lech Jaworski, prezes fundacji 'Media Pro Bono' i były członek KRRiT rozpoczął pisanie internetowego dziennika. Co w nim znajdziemy?

W nowym serwisie wortalu Wirtualnemedia.pl -  Blog.wirtualnemedia.pl pojawił się internetowy dziennik Lecha Jaworskiego, prezesa fundacji 'Media Pro Bono', doktora nauk prawnych, adiunkta na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego a w latach 2001-2005 członka KRRiT.

Dlaczego Jaworski zdecydował się pisać bloga?

- Odpowiedź jest bardzo prosta. Blog to nie tylko popularny ale bardzo sprawny i prosty w realizacji środek społecznej komunikacji. Przedstawiając w nim swoje poglądy i przemyślenia zawsze można liczyć na reakcję czytelników, i to właśnie taką, która na pewno dotrze do autora. „Dotrze” w szerokim rozumieniu tego słowa.
Dlatego sądzę, że dzieląc się za pomocą bloga swoimi opiniami o polskim rynku mediów, sam będę mógł sporo się o tych mediach dowiedzieć – właśnie od tych, którzy są ich bezpośrednimi odbiorcami. Źródło wiedzy, której ani sama praca w mediach, ani naukowe opracowania nie dostarczą.
Chciałbym też na bieżąco informować o działaniach powołanej przez siebie fundacji „Media Pro Bono”. Jej podstawowym celem jest praca na rzecz prawidłowego rozwoju rynku mediów w Polsce. Mediów publiczności a nie polityków. I gwoli jasności – fundacja nie jest powiązana z żadną partią polityczną i żadna taka organizacja nie miała wpływu na jej powstanie. Ani finansowanie -  wyjaśnia powód założenia bloga Lech Jaworski.

Zapraszamy do czytania bloga Lecha Jaworskiego - wejście do bloga - oraz do założenia własnego bloga - więcej.

Swój blog zdecydowali się do tej pory pisać w wortalu Wirtualnemedia.pl:

Sławomir Siezieniewski - dziennikarz "Kuriera" TVP3 i gdańskiej "Panoramy" wejście

Maciej Orłoś - Dziennikarz TVP, prowadzący m.in. "Teleexpress" wejście

Lech Jaworski - Prezes fundacji „MEDIA PRO BONO”. W latach 2001-2005 członek KRRiT wejście

Adam Dyba - Business Development Director w ClickAd - wejście

Bartek Rosenkiewicz - Założyciel agencji Ixel Communications - wejście

Bartosz Herman - Marketing Manager, Samsung Electronics Polska - wejście

Bogusław Chrabota - Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A. - wejście

Dominika Płaza - MTV Polska - więcej

Grażyna Leloch - Project Manager w agencji TEQUILADIGITAL  -wejście

Konrad Ciesiołkiewicz - doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy - wejście

Krzysztof Koczorowski - Copywriter z urodzenia - wejście

Krzysztof Ziemiec - Dziennikarz 'Wiadomości' w TVP1 - wejście

Marcin Duma - Dyrektor Homo Homini - wejście

Mateusz Zaremba -szef dzialu w HYPERmedia of Isobar/Aegis Media - wejście

Piotr Barełkowski - Prezes TV Biznes - wejście

Rafał Janik- Właściciel firmy doradztwa online Thinkmedia - wejście

Robert Bernaciak - Key Account Manager w Media Contacts - wejście

Robert Patoleta - Dziennikarz Wirtualnemedia.pl - wejście

Sylwia Gołecka - Dziennikarka prasy kolorowej - wejście

Waldemar Izdebski - Dyr. działu badań i planowania mediów Mediatak - wejście

Zapraszamy do czytania naszego internetowego dziennika oraz do założenia własnego bloga - więcej.

Dołącz do dyskusji: Lech Jaworski: Media w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl