SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest  promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.

Article

– Zależy nam także na tym, aby marka LEGO zaistniała w świecie gamingu, tak obecnie popularnego wśród młodych osób. Chcemy zainspirować młodych i pokazać jak można kreatywnie bawić się i rozwijać przy pomocy klocków LEGO, tak w świecie realnym, jak i wirtualnym – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.  - Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt na świecie, w którym marka zabawkowa stworzyła dedykowaną przestrzeń do gry w Minecraft. Efekty tej pracy będzie można oglądać na dedykowanych platformach social media (w tym m.in. YT, IG, IGS oraz Twitch).

Do udziału w projekcie zaproszono także znanych w Polsce influencerów: Mandzio, Szymeq, Yoshi oraz Nexe.

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise. Obie firmy należą do grupy Mediabrands.

Akcja potrwa kilka tygodni.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rudy Piksel
Adam! Świetna, najlepsza robota! To jedna z ciekawszych i złożonych kampanii, które widziałem! Wielkie gratulacje!
odpowiedź