LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest  promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

– Zależy nam także na tym, aby marka LEGO zaistniała w świecie gamingu, tak obecnie popularnego wśród młodych osób. Chcemy zainspirować młodych i pokazać jak można kreatywnie bawić się i rozwijać przy pomocy klocków LEGO, tak w świecie realnym, jak i wirtualnym – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.  - Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt na świecie, w którym marka zabawkowa stworzyła dedykowaną przestrzeń do gry w Minecraft. Efekty tej pracy będzie można oglądać na dedykowanych platformach social media (w tym m.in. YT, IG, IGS oraz Twitch).

Do udziału w projekcie zaproszono także znanych w Polsce influencerów: Mandzio, Szymeq, Yoshi oraz Nexe.

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise. Obie firmy należą do grupy Mediabrands.

Akcja potrwa kilka tygodni. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]