Lensomai Communication wspiera komunikację i PR Kraft Heinz

Agencja Lensomai Communication rozpoczyna współpracę z Kraft Heinz Polska, właścicielem marek Heinz i Pudliszki. Agencja zajmie się stworzeniem strategii i obsługą działań w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Lensomai Communication współtworzy dla Kraft Heinz strategię komunikacji korporacyjnej. Obejmuje też biuro prasowe oraz odpowiada za stworzenie koncepcji i realizację projektów specjalnych komunikacji zewnętrznej. Współpraca ma charakter stały. Po stronie agencji za obsługę firmy odpowiada team Agnieszki Piotrowskiej, senior PR & marketing consultant.

- Mamy nastawioną na potrzebny konsumenta wizję linii produktowych, prowadzimy zaawansowane prace R&D angażując się w ambitne projekty z zakresu ESG, a także tworzymy znakomite środowisko rozwoju zawodowego profesjonalistów. Oferujemy innowacyjne programy leadershipowe oraz jako pionierzy w branży wdrażamy wymierne cele z zakresu diversity. Kluczowe znaczenie ma dla nas, aby rynek i konsumenci dowiedzieli się o tym  - mówi Marta Pilczuk, CEO Kraft Heinz Polska.

Kraft Heinz oferuje różnorodne programy rozwoju talentów, w tym Leadership Masters organizowany we współpracy z amerykańskimi uniwersytetami. Organizacja inwestuje również w działania w zakresie zrównoważonego rozwoju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"