Levi's angażuje modelki i modelów wygenerowanych w AI

Marka odzieżowa Levi Strauss & Co. nawiązała współpracę z firmą technologiczną Lalaland.ai, która pozwoli m.in. zastąpić modelki i modeli postaciami wygenerowanymi przez sztuczną inteligencję w prezentacji produktów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Lalaland.ai to założone 2019 roku w Amsterdamie cyfrowe studio mody, które buduje dostosowane do potrzeb klientów z branży fashion modele generowane przez sztuczną inteligencję.

Firma wykorzystuje zaawansowaną AI do kreowania hiperrealistycznych modeli każdego typu ciała, w każdym wieku, rozmiarze i odcieniu skóry. Dzięki tak stworzonym awatarom klienci  Lalaland.ai mogą tworzyć  bardziej zoptymalizowane kosztowo kampanie promocyjne, oferty i doświadczenia klienta z marką.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/levi-s-odziez-sportowa-beyond-yoga ##

Modele AI w sklepie Levi Strauss

Jeszcze w tym roku Levi's planuje w tym roku testy technologii Lalaland.ai w celu budowy "bardziej zróżnicowanego i integracyjnego doświadczenia klienta" przez zaangażowanie do kampanii produktowych modelek i modeli wykreowanych w AI.

- Chociaż AI prawdopodobnie nigdy w pełni nie zastąpi nam ludzkich modeli i modelek, jesteśmy podekscytowani potencjalnymi możliwościami, jakie może nam ona dać w zakresie budowania doświadczeń konsumenckich - powiedziała dr Amy Gershkoff Bolles, globalna szefowa strategii cyfrowej i nowych technologii w Levi Strauss & Co.

Wygenerowane cyfrowo modelki i modele będą służyć klientom robiącym zakupy na Levi.com lub w aplikacji marki. Klient będzie mógł sprawdzić, jak wyglądają np. spodnie na sylwetce najbardziej zbliżonej do ich indywidualnego wyglądu, nie zaś jak w wielu e-commercea'ch, tylko na jednej modelce lub modelu. To z kolei ma uczynić doświadczenie zakupowe jeszcze bardziej spersonalizowanym i zwiększyć różnorodność.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"