SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Levi Strauss Poland z Partner of Promotion

Firma Levi Strauss Poland wybrała agencję Partner of Promotion do organizacji i obsługi mediowej

Firma Levi Strauss Poland wybrała agencję Partner of Promotion do organizacji i obsługi mediowej otwarcia swojego nowego sklepu firmowego w Galerii Mokotów. Nowe miejsce ma stać się flagowym punktem sprzedaży kolekcji firmy.

Partner of Promotion została wybrana do obsługi Levi Strauss Poland w wyniku przetargu, w którym udział wzięło kilka agencji public relations. Levi Strauss Poland to już kolejna firma z branży odzieżowej, dla której pracować będzie Partner of Promotion - od ponad roku Agencja prowadzi obsługę public relations marki Nike. Wcześniej Partner of Promotion realizowała działania z zakresu relacji mediowych i relacji inwestorskich dla firmy LPP, właściciela znanej marki Reserved.

- Wybór agencji Partner of Promotion do prowadzenia tego projektu nie był przypadkowy. Przeprowadziliśmy dosyć selektywny i szczegółowy przetarg. Decyzja o wyborze Partner of Promotion wynika z dotychczasowych osiągnięć agencji, uznania, jakim cieszy się na rynku, a przede wszystkim zdolnością, jaką ma agencja do świeżego spojrzenia na stawiane przed nią i klientem wyzwania. Wierzę, że dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Partnersów w ten projekt uda nam się osiągnąć zamierzone cele w zakresie wzmocnienia wizerunku marki Levi's® - powiedziała Ewa Sydor, Marketing & Merchandising Manager Eastern Europe w firmie Levi Strauss Poland.

Partner of Promotion będzie odpowiedzialna za całościową organizację i obsługę mediową otwarcia nowego sklepu Levi Strauss w Galerii Mokotów. Główne cele działań PR realizowanych dla Levi Strauss Poland to poinformowanie o otwarciu nowego sklepu Levi Strauss i zbudowanie świadomości tego miejsca jako sztandarowego dla marki punktu sprzedaży na terenie Warszawy (jak również Polski), promocja nowej kolekcji Levi Strauss jesień-zima 2003/2004 oraz zmiana wizerunku Levi Strauss - odmłodzenie marki w świadomości grupy docelowej.

- Dotychczasowa współpraca dla Klientów z branży odzieżowej pozwoliła nam na zebranie dużego doświadczenia w obsłudze tego typu projektów. Dlatego tym bardziej cieszymy się, ze fakt ten został zauważony i doceniony przez taką firmę jak Levi Strauss Poland - mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion.

Partner of Promotion jest Agencją Public Relations obecną na polskim rynku od dziewięciu lat. Firma oferuje swoim klientom kompleksową obsługę w zakresie brand i corporate PR. Agencja działa w sektorze dóbr szybko zbywalnych, na rynku finansowym, farmaceutycznym i nowych technologii. Pracuje m.in. dla takich marek i firm jak NIKE Polska, PTC Era, Gaspol, Union Investment TFI SA. Agencja Partner of Promotion jest najbardziej utytułowaną agencją PR w Polsce. Zdobyła dwukrotnie tytuł "Agencji PR Roku 2001" w dwóch konkursach - Medium 2001 i Impactor 2001 oraz została uhonorowana innymi nagrodami i wyróżnieniami w konkursach PR.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Levi Strauss Poland z Partner of Promotion

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl