Lewicowy dziennikarz poprowadzi program w TVP

Telewizja Polska przygotowuje na 20-lecie Okrągłego Stołu cyklfilmów dokumentalnych przypominających czasy przełomu ustrojowego wPolsce - ujawnił prezes stacji Andrzej Urbański. W TVP trwają teżprace nad nowym programem publicystycznym - "Punkt widzenia".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z okazji przypadającego w przyszłym roku 20-lecia obradOkrągłego Stołu Telewizja Polska pokaże cykl filmów dokumentalnychpokazujących czasy tego przełomu politycznego - zapowiedział prezesstacji w wywiadzie dla "Przekroju". Pierwszy z nich ma wyjaśnić, poco władzom komunistycznym potrzebny był Okrągły Stół, drugi -pokazać stanowisko frakcji opozycyjnej skupionej wokół AdamaMichnika, trzeci - zaprezentować opinie środowiska związanego zbraćmi Kaczyńskimi, a czwarty - przybliżyć reformy gospodarczewprowadzone na początku lat 90. przez Leszka Balcerowicza. Oprócztego mają powstać autorskie dokumenty przygotowane przez reżyserówwywodzących się z różnych pokoleń i grup społecznych.

Andrzej Urbański ujawnił również, że w Telewizji Polskiej trwająprace nad nowym programem publicystycznym - "Punkt widzenia". Ma onbyć prowadzony przez dziennikarza "Przeglądu" PrzemysławaSzubartowicza i prezentować opinie środowiska lewicowego na tematobecnych zmian społecznych i cywilizacyjnych. Nie wiadomo jeszcze,kiedy "Punkt widzenia" pojawi się na antenie i w której stacji TVPbędzie emitowany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC