SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Liczba fanów marek w Google+ wzrosła od grudnia o 1400 proc.

W ciągu ostatniego miesiąca marki mające swoje profile w portalu społecznościowym Google+ zanotowały ogromny wzrost liczby śledzących je użytkowników.

Liczba fanów marek w Google+ wzrosła od grudnia o 1400 proc.

Z danych firmy BrightEdge wynika, że liczba użytkowników Google+ będących fanami 100 czołowych marek w serwisie wzrosła o ponad 1400 proc., z 222 tys. w grudniu do 3,1 miliona w lutym.

W zdecydowanej większości wzrost ten przypada na najpopularniejszych 10 marek, które razem mają 3 miliony fanów. Przykładowo liczba użytkowników śledzących profil czwartej w zestawieniu Coca-Coli zwiększyła się aż 187-krotnie, z 1,8 tys. do 336 tys.


Liderem rankingu jest marka H&M, której strona w Google+ ma 462 tys. fanów. Drugi jest Samsung (372 tys.), a trzecie Pepsi (350 tys.). 


BrightEdge odnotowuje, że większość z czołowych 100 marek, które mają swoje strony na Facebooku, jest także obecna w Google+. Wciąż poza serwisem giganta z Mountain View pozostają jednak m.in. Microsoft i Apple.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Liczba fanów marek w Google+ wzrosła od grudnia o 1400 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl