Lidl zmienił agencję PR

W wyniku wygranego przetargu od września za obsługę public relations marki dyskontów Lidl odpowiada agencja K+PR (poprzednio Komunikacja Plus PR).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl zmienił agencję PR

- Lidl Polska zrezygnował ze współpracy z agencją 24/7Communication. W wyniku przeprowadzonego przetargu nasza sieć rozpocznie współpracę z nową agencją PR. Od jesieni br. za komunikację naszej marki odpowiadać będzie agencja Komunikacja Plus - przekazała portalowi Wirtualnemdia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację Lidl Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/willisch-lody-sztuczna-inteligencja-gdzie-kupic-lidl-polska ##

Agencja 24/7Communication pracowała dla Lidl Polska od 2015 roku. Odpowiadała za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.

W pierwszej połowie br. Lidl Polska Lidl zredukował wydatki reklamowe rdr o 4 proc., do 351,6 mln zł. Wciąż należy jednak do czołówki największych reklamodawców w Polsce. 
 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style