SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl i Biedronka w nowych kampaniach dziękują swoim pracownikom (wideo)

Sieci sklepów Lidl Polska i Biedronka (Jeronimo Martins Polska) niemal równolegle rozpoczęły kampanie reklamowe, w których składają podziękowania swoim pracownikom.

Okazją do podziękowań są zbliżające się święta Bożego Narodzenia. Lidl w kampanii „Jesteśmy wdzięczni” zwraca uwagę na pozorne detale w pracy, które czynią ją czymś zupełnie wyjątkowym. Kampania to podziękowanie za codzienne działania - uprzejmość, dbanie o bezpieczeństwo klientów oraz zaangażowanie. Kampania jest prowadzona wewnątrz firmy oraz zewnętrznie: w radiu, telewizji, internecie oraz w outdoorze.

- Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy  wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.

Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Kampania potrwa 3 tygodnie. Obejmie swoim zasięgiem radio, telewizję, internet oraz nośniki zewnętrzne.

"Za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników"

Biedronka z kolei w swojej kampanii podkreśla wdzięczność za wysiłek tysięcy kobiet i mężczyzn zatrudnionych w sieci, którzy działali dla wspólnego dobra, czy to pracując z domu, czy na „pierwszej linii frontu”, w sklepach.

- Jest dla nas jasne, że za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników. W czasach pełnych wyzwań i niepewności, ten wysiłek i jego wartość stały się jeszcze bardziej widoczne. Dziękujemy za to przede wszystkim poprzez wyjątkowe benefity dla zatrudnionych w naszej sieci. Mam nadzieję, że nowa kampania sprawi, że wysiłek naszych pracowników będzie widoczny dla klientów, a pracownicy naszej sieci zostaną odpowiednio uhonorowani. To oni sprawiają, że Biedronka jest ulubionym miejscem zakupów wszystkich Polaków - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.

Biedronka doceniła­­­ zaangażowanie pracowników już wcześniej, na początku pandemii. Sieć m.in.dwukrotnie przyznała zatrudnionym w sklepach i centrach dystrybucyjnych dodatkowe nagrody za dwa marcowe tygodnie pracy. Ich łączna wartość to 550 zł brutto, a w grudniu 2020 r. zarząd Jeronimo Martins Polska zdecydował, że ok. 60 tysięcy pracowników sieci na stanowiskach niemenedżerskich otrzyma rabaty na zakupy w placówkach Biedronka w wysokości do 1 tys. zł.
Do tego doszły przedświąteczne paczki – na pracowników czeka ponad 73 tys. zestawów prezentowych oraz wyższe niż w latach ubiegłych zasilenia kart przedpłaconych.

Kampania Biedronki potrwa do końca 2020 roku w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Wavemaker, koncepcję spotu stworzyła agencja Duda Polska.

Podobne kampanie z podziękowaniami dla swoich pracowników sieci realizowały wiosną br., podczas lockdownu.

Dołącz do dyskusji: Lidl i Biedronka w nowych kampaniach dziękują swoim pracownikom (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Pracownicy są przeszczęśliwi, że firmy wydają miliony zł na reklamę z podziękowaniami dla nich.
W Biedrze, jak czytam, przynajmniej połączyli to z dodatkową kasą. Ciekawe jak w Lidlu.
odpowiedź