Lidl wydaje książkę kucharską z przepisami owocowo-warzywnymi

Od przyszłego tygodnia klienci Lidla będą mogli zdobyć książkę „Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce”. Publikacja będzie przyznawana klientom za naklejki - pojedyncza do zdobycia za wydane 50 zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl wydaje książkę kucharską z przepisami owocowo-warzywnymi

W książce znalazło się 60 przepisów na zdrowe i smaczne posiłki owocowo-warzywne. Wśród autorów znaleźli się Karol Okrasa, Daria Ładocha, Kinga Paruzel oraz Paweł Małecki. Nakład książki to 2 mln egzemplarzy.

„Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce” to ósma książka kucharska wydawana przez Lidl Polska. Podobnie jak wcześniejsze wydawnictwa, książkę będzie można dostać za sześć naklejek. Za każde wydane 50 zł przyznawana będzie jedna naklejka.

Książka podzielona jest na dwie części – edukacyjną oraz część z przepisami. W pierwszej części – kompendium wiedzy – znajdują się skondensowane informacje m.in. na temat Nowej Piramidy Żywienia, zaleceń dietetycznych, wartości odżywczych zawartych w owocach i warzywach czy niemarnowania żywności.

Druga część to zestaw przepisów, które pozwolą na przygotowanie warzywno-owocowych posiłków na śniadanie, lunch, kolację i deser.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-sklep-internetowy-w-polsce-eksperci-to-wejscie-w-trudna-branze-i-odpowiedz-na-zakaz-handlu-w-niedziele-opinie ##

Publikacja powstała z we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia.

Lidl ma w Polsce ponad 600 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej