Lidl testuje usługę płatności mobilnych Lidl Pay

Sieć dyskontów Lidl Polska planuje na początku przyszłego roku rozpocząć pilotaż własnej usługi płatności mobilnych Lidl Pay.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl testuje usługę płatności mobilnych Lidl Pay
fot. materiały prasowe

Na przełomie stycznia i lutego 2020 roku Lidl Polska wprowadzi do polskich sklepów własną usługę płatności mobilnych Lidl Pay. Detalista rusza z pilotażem usługi - testy realizowane są na razie w niewielkiej skali, a ich celem jest sprawdzenie jej technicznego działania.

Jak działa Lidl Pay?

Lidl Pay umożliwia płacenie za zakupy w tej sieci sklepów przez aplikację mobilną Lidl Plus.

W efekcie skanując kartę Lidl Plus czytnikiem w strefie kas, jednocześnie naliczane są rabaty oraz dokonywana jest płatność.

Funkcjonalność ta będzie dostępna tylko dla użytkowników aplikacji Lidl Plus, w sekcji „Mój Portfel”, w zakładce „więcej“, w menu dolnym.

Aby z niej skorzystać należy zdefiniować kod PIN lub odcisk palca (touch ID) i następnie dodać kartę płatniczą. Funkcjonalność jest zgodna ze standardami bezpieczeństwa płatności PCI.

- W myśl idei „Więcej na radość z życia” niezwykle ważny jest dla nas komfort naszych klientów w trakcie dokonywania zakupów w sklepach Lidl. W marcu tego roku udostępniliśmy aplikację Lidl Plus, teraz stawiamy kolejny krok i pracujemy nad uruchomieniem płatności mobilnych Lidl Pay. Już wkrótce klienci będą mogli w łatwy sposób przy pomocy jednego skanowania zapłacić za zakupy oraz skorzystać ze wszystkich rabatów dostępnych dla użytkowników Lidl Plus, oszczędzając przy tym czas - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication Lidl Polska.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-lojalnosciowe-najpopularniejsze-to-moja-biedronka-payback-i-club-vita,7170851405756033a ##

Lidl Pay od niedawna funkcjonuje w sklepach Lidla w Hiszpanii.

Aplikacja Lidl Plus dostępna jest w Polsce od wiosny br. Dzięki niej klienci mają dostęp do kuponów rabatowych, mogą podglądać paragony za swoje zakupy w Lidlu, mają też spersonalizowaną kartę z kodem kreskowym.

Kilka dni po jej wprowadzeniu w Polsce pobrało ją ponad 0,5 mln użytkowników. Z danych Gemiusa wynika, że we  wrześniu korzystało z niej blisko 4 mln osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej