Lidl promuje „smaki polskich regionów” (wideo)

W sklepach Lidl ruszyła promocja „Smaki polskich regionów” obejmująca polskie produkty żywnościowe. Wspiera to kampania przygotowana przez GPD Agency i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lidl promuje „smaki polskich regionów” (wideo)

Promocja „Smaki polskich regionów” obejmuje m.in. pieczywo, słodycze, mięso i wędliny, ryby, nabiał, napoje i piwo. Są to artykuły od producentów z różnych części kraju. Akcja ruszyła w poniedziałek, potrwa do wyczerpania zapasów promocyjnych produktów.

W reklamach oprócz tych produktów występują ludzie mówiący w gwarach o żywności z różnych regionów Polski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-promocja-dzikie-zwierzeta-figurki-jakie-zasady-jak-zdobyc-wideo,7171106587871361a ##

 

Lidl Polska regularnie promuje polską żywność. W sierpniu 2017 roku firma prowadziła kampanię pod hasłem „Skarby polskich regionów”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-testuje-koncept-kupuje-nie-marnuje-i-sprzedaje-taniej-wczorajsze-pieczywo,7171114399869057a ##

Działania reklamujące Lidl Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu