SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie sklepy Lidl Punktami Obsługi Paczek DHL

787 sklepów Lidl Polska dołączyło do siatki Punktów Obsługi Paczek DHL. Łącznie za pośrednictwem POP-ów paczki można nadawać i odbierać już w ponad 12 tysiącach miejsc w całym kraju. 

Article

Zakończył się proces uruchamiania usługi POP DHL we wszystkich sklepach Lidl Polska. Podpisana w sierpniu tego roku  umowa z siecią Lidl Polska zakładała stopniowe przyłączanie sklepów (ok. 100 lokalizacji tygodniowo) do siatki Punktów Obsługi Paczek DHL. Dzięki temu dyskonty od 5 września są czynne także w niedziele niehandlowe.

Od 25 października klienci DHL mogą nadawać i odbierać paczki już we wszystkich sklepach Lidla w Polsce. Dzisiaj DHL Parcel rozpoczyna także kampanię informacyjną do klientów o pokryciu POP-ami całej sieci Lidla.

O możliwości nadania bądź odbioru przesyłki w sklepie informują specjalne oznaczenia na wejściu oraz przy wyznaczonej kasie, która pełni funkcję POP DHL.

Pointpack koordynatorem współpracy Lidla i DHL

Poza siecią Lidla POP-y działają także w innych dużych sieciach handlowych, takich jak Żabka, abc, Biedronka, Kaufland czy Stokrotka, a także salonach prasowych Inmedio oraz stacjach benzynowych Shell i Moya.

Całość działań wdrożeniowych we współpracy z siecią Lidl Polska koordynował Pointpack, integrator oraz partner technologiczny budujący rozwiązania IT oraz oferujący usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

- Istotne są dla nas potrzeby klientów, którzy zwracają uwagę na dostępność punktów nadawczo-odbiorczych pod względem miejsca zamieszkania. Przekroczyliśmy liczbę 45 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 12 tys. punktach, a skala ta cały czas się zwiększa. Dlatego też poszerzamy otwarty ekosystem logistyki miejskiej, wspierając trend rozwoju sklepów multifunkcyjnych – mówi Paulina Żmijowska, kierownik ds. marketingu&PR Pointpack.

W roku finansowym od marca ub.r. do lutego br. wpływy netto spółki komandytowej Lidl, odpowiadającej za działalność Lidl Polska, ze sprzedaży towarów i materiałów wyniosły 23,85 mld zł, wobec 21,69 mld zł rok wcześniej. Natomiast przychody netto ze sprzedaży produktów wzrosły z 14,11 do 21,16 mln zł. Przychody sprzedażowe z kraju poszły w górę z 21,67 do 23,85 mld zł, a te z zagranicy zmalały z 33,61 do 24,19 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie sklepy Lidl Punktami Obsługi Paczek DHL

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Art
Strzał w dziesiątkę :/, w styczniu nowa ustawa, wszelakie sklepy z POP nieczynne w niedziele.
0 0
odpowiedź